• Frank Meegdes
    Vaste klant word niet gewaardeerd 0 reacties

    Vandaag contact opgenomen met ziggo, helaas waarderen ze de vaste klanten minder (in hun aanbod) als de nieuwe klanten.
    Ik ben militair en ga in januari 6 mnd op uitzending.
    Ik nam contact op om alvast mijn contract te verlengen (verloopt in jan 2022) onder dezelfde voorwaarde als bij mijn laatste 5a6 jaar contracten, aangezien anders mijn vrouw dit moet regelen en die heeft het alleen al druk zat en andere prioriteiten.
    Ik ben inmiddels 6 jaar bij Ziggo en heb elk jaar nog gebruik kunnen maken van de actie die ook geldt voor nieuwe klanten. bv. 6 mnd voor 29,95. Het laatste jaar ging dit al moeilijker en werd ik pas gebeld na het plaatsen van een minder positieve recensie. 1 Week later werd er direct contact opgenomen en was het ineens wel mogelijk.
    Jammer dat ik nu dus weer op deze manier moet ''afdwingen/proberen''waar een vaste klant mijn inziens gewoon ook recht op heeft.
    Of wil Ziggo dat ik overstap richting een andere aanbieder. bv. KPN ?
    Ik ben tevreden over de producten maar het aanbod wat nu staat 6x 20 korting p/mnd voelt kijkend na de afgelopen jaren alsnog als een achteruitgang, en haalt mij niet over om mijn contract te verlengen.
    Alles word duurder , en voor mij is 120,- meer dan voor een groot bedrijf als Ziggo.
    Hopelijk tonen ze zich ook een groot bedrijf zodat we alsnog het contract kunnen verlengen net als de laatste jaren.

    Frank Meegdes 19 oktober 2021

    T-Mobile Thuis is van alle internet en tv providers de beste keuze.

    Bezoek T-Mobile Thuis