• wesseling
    storing modem oplossen 5 reacties

    vrijdag 13 aug trad er een storing op aan t modem.Online was t probleem niet op te lossen. Een nieuw modem toesturen was niet bespreekbaar. Er moest een monteur langskomen, en die kwam na pas na 5 dagen. 5 dagen zonder internet en telefoon. schande Ziggo dat dit niet sneller opgelost wordt.

    wesseling 18 augustus 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze T-Mobile Thuis.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Simar

      Ik vind 5 dagen nog vrij snel om een monteur langs te laten komen in de vakantieperiode + bouwvak. Heeft de monteur het wel goed opgelost of is dat ook niet goed gegaan (omdat u 1 ster geeft)?

      Simar 18 augustus 2021

    • Fre0n

      of het goed opgelost is of niet (blijkbaar wel, want OP heeft de reactie via internet geplaatst) maakt niet uit voor wat het gemelde pijnpunt is toch? Ik heb ook wel eens een dag of 2 zonder internet gezeten en dat is echt lastig in deze tijden. Vakantieperiode of niet maakt niet uit, tenzij de ziggomonteurs toevallig bijklussen als metselaar??? Overstappen op KPN/Tmobile/Tele2/... was waarschijnlijk sneller geweest dan wachten op het vervangende modem, en dat is gewoon gek. Vooral omdat ziggo premium prijzen rekent.

      Fre0n 18 augustus 2021

    • Simar

      Tja je blijft bij zo'n groot bedrijf een nummertje, Ziggo of een ander bedrijf maakt niet uit. Binnen 5 dagen een monteur is gewoon vrij snel in deze corona / vakantie en bouwvak tijd. Is mijn mening. En als het daarna goed is opgelost door de monteur, kosteloos mag ik aannemen, dan heeft Ziggo het toch prima opgelost? Natuurlijk is het rot dat je enkele dagen geen internet hebt, maar ja.. Kan gebeuren toch.

      Simar 18 augustus 2021

    • Fre0n

      Zelf zit ik bij KPN en ik kan je vertellen dat t er daar heel wat sneller aan toe gaat. corona, vakantie of wat dan ook maakt neit uit. Voorheen bij telfort hetzelfde verhaal, de volgende dag gewoon een vervangend modem in huis. Dat ziggo een modem met een monteur meestuurt is gewoon bizar, het is niet niet zo vreemd dat ze zo duur zijn geworden, elke 2 maanden staat er op tweakers wel weer een melding van eurootjes erbij voor ziggo.

      Fre0n 18 augustus 2021

    • wesseling

      wanneer de service in vakantietijd maar 50% is zou het redelijk zijn dat het abonnementsgeld dan ook in deze periode aangepast wordt. Ziggo kan beter snappen dat een modem omruilen goedkoper kan en dat er echt geen monteur langs hoeft te komen die ruim 1 uur is bezig geweest wat ik zelf binnen 10 minuten voor elkaar had gekregen. .

      wesseling 19 augustus 2021