• anja
    stappen ondernemen 1 reactie

    Inmiddels al 4 weken zonder tv nextbox moet handmatig worden ingesteld door ziggo nou werkt daar maar 1 iemand het zou 2000 mensen betreffen en dan na 4 weken nog niks monteur hier gehad nou mevrouw ik kan niks doen ligt bij de afdeling maar beloof dat het morgen werkt joepie niet dus nu weer 2 weken verder en nope mijn dochter zijn humax kastje aangesloten en gelukkig tv kunnen kijken tot vanmorgen half 8 en jipp alles weg nu al 4x gebeld en nog niks en uit het niks is nu het kaartje niet goed kom op zeg
    Is dit niet opgelost volgende week ga ik stappen ondernemen al moet ik meester Frank Visser of de ombudsman erbij halen
    Wel elke maand geld ontvangen

    anja 14 november 2020

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Michael

      Hier ook gezeik met het bedrijf ZIGGO. Zonder toestemming van ons hebben ze mijn pakket gewijzigd. Zitten nu 2 weken zonder TV, telefoon en internet. Ondertussen al 30 mensen aan de bel gehad, maar niemand verteld hetzelfde. Ze weten zelf niet hoe het werkt. De 1 zegt je hebt een nieuwe modem nodig, want de mediabox heeft geen modem . De ander zegt dat de oude box niet meer aangesloten kan worden, terwijl weer een andere zegt dat het wel kan zonder enig probleem. Al met al is het 1 GROOT DRAMA MET DAT ZIGGO.

      Michael 22 november 2020