• Steven
    Prutsen 1 reactie

    Word ik benaderd door medewerker van Ziggo. Bent u tevreden met internetsnelheid. Die mocht best wat sneller nu we allemaal thuis werken.
    Dus afgesproken internesnelheid te verhogen. En dan begint het. Men was vergeten dat ik daardoor ook een andere mediabox moest nemen. Die wilde ik niet. Bellen en advies was terugsturen. Dat gedaan en er weer achteraangebeld dat ik de bestelling binnen de gestelde tijd wilde annuleren. Geen probleem, men zou het in het systeem zetten. Krijg ik een SMS van Ziggo, vergeet niet uw nieuwe mediabox te installeren anders heeft u straks geen tv en internet. Dus weer bellen, gaat alles wel goed daar? Voor de zoveelste keer uitgelegd wat er aan de hand was. Antwoord; ik zie het al, men is vergeten een taakopdracht in te voeren dat alles hersteld moest worden. Komt goed meneer, heb die opdracht nu in het systeem gezet. 30 minuten later, tv op zwart en geen wifi. Dus weer bellen. Ah, ik zie dat het nieuwe systeem al is ingegaan en moet hersteld worden. Dat kan 3 dagen duren. Dus door het gekloot van Ziggo kan ik max 3 dagen wachten op tv, heb ik geen WiFi etc. Wat een ongelofelijk gepruts.
    Oh ja, mijn zoon kan op dit moment niet via de WiFi thuisonderwijs volgen, moet dus van de bundel.

    Lekkere organisatie.

    Steven 8 april 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze Oxxio Alles-in-1.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Sven

      Op zich natuurlijk goed dat Ziggo je meer internetsnelheid wil geven. De oude mediaboxen / routers kunnen gewoon niet die kracht aan, Ziggo geeft je dan gratis het nieuwste product.

      Sven 8 april 2021