• B.
    Onvriendelijk 0 reacties

    Ik zit al een aantal jaren bij Ziggo. Eerst altijd haperingen internet, na nieuw kastje uit de winkel doet alles het prima. In de winkel al 2x goed geholpen. Telefonistes zijn drama. Ik betaal maandelijks al jaren lang optijd. Door een wijziging van zakelijk naar privé kom ik erachter dat rekeningen niet kloppen. Onnodige facturen voor betalingsregeling en weinig begrip voor de mens die niet veel te besteden heeft door privé omstandigheden. Ik heb al een paar keer geprobeerd een betalings regeling aan te gaan over een factuur die door verandering van zakelijk naar privé langer dan nodig is openstaat. Ik kan het hele bedrag niet in 1x betalen maar ze zijn erg onvriendelijk en er is weinig ruimte voor empathie. Communicatie aan telefoon staat niet op 1 lijn met communicatie schriftelijk. Oppassen dus.

    B. 27 maart 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.