• Rossella
    Not recommended 2 reacties

    Slechte lijn, vreselijke service. De wifi gaat minstens 20 keer per dag weg. Dit gebeurt al vanaf 1 jaar en Ziggo wil er geen verantwoordelijkheid voor nemen. Sinds een jaar zeggen ze steeds dat de fout bij onze kabel ligt en dat ons huisbedrijf deze moet veranderen, maar alle andere gevangenen hebben dezelfde kabel en hebben dit probleem niet.
    We betalen tonnen geld voor 0 service.

    Rossella 17 januari 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze DELTA Fiber.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Mitchel Nijholt

      Beste Ziggo
      Ik wordt zo slecht geholpen aan de telefoon.
      ik zit gemiddeld 4 uur aan de telefoon als iets wil regelen.
      en nu is het nog niet goed telkens weer.
      ik heb 15 panden met jullie aansluiting lopen ik ga alles verwijderen bij jullie ongelofelijk hoe moeilijk het kan zijn om een klant te helpen met het verkopen van producten.

      Mitchel Nijholt 19 januari 2021

    • Mo

      Wat een onzin ziggo sport alleen maar troep ik wil graag voetbal kijken er zijn zoveel wedstrijden vandaag en wat krijg je op drie kanalen te zien club Brugge tegen Genk nou nou wat één wedstrijd teringzooi en ander kanalen alleen maar herhaling en troep nou ik weet in iedergeval dat ik mijn abonnement ga opzeggen .

      Mo 24 januari 2021