• Anja Kesselaar
    Nieuw abonnement 1 reactie

    Telefonisch een nieuw abonnement afgesloten bij Ziggo. Nieuwe modem en kastje de volgende dag al binnen. Wij kregen geen beeld. Volgens ziggo moesten wij 3 dagen wachten terwijl er 10 minuten op de doos staat.
    Wij zijn nu een maand verder. 2 weken geen internet gehad. Van de monteur een nieuw kastje gekregen en nu moeten wij nog enkele weken geduld hebben voordat de tv het doet. Ons geduld raakt aardig op.
    Wij hebben de afgelopen maand heel veel toezeggingen gekregen maar geen resultaat.

    Anja Kesselaar 28 februari 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze Oxxio Alles-in-1.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Bastiaan

      Teletext en radio app mediabox niet best!
      Er is geen teletxt meer te zie bij opname.
      De Radio app is een ramp, wat een gedoe i.p.v. gewoon de 8xx nummers.
      Vreselijk die achtergrond, zo wil je toch geen radio luisteren/zien?!

      Bastiaan 9 april 2021