• Hannelore van Esch
    Mijn moeder 84 jaar oud 1 reactie

    Nieuwe klant, mijn moeder 84 jaar oud, gaat wonen in een verzorgingstehuis. Pakket besteld 22.01.2021, helaas POST NL bezorger niks aangeboden, ook geen kaartje in de brievenbus, ophalen bij POSTNL PUNT. Geadresseerde onbekend, nee flapdrol je deed geen moeite verder. Dus nu morgen 20.02.2021, gaat mijn moeder verhuizen, en ze heeft geen TV en telefoon. Al 3 weken bellen met Ziggo, verkoop, ik kom geen stap verder. Pakket is niet gevonden, het systeem werkt niet mee. Dus morgenavond zit mijn moeder in haar nieuwe appartement, zonder TV EN TELEFOON . Ziggo dank je wel, voor je klote service en je 10.000 verschillende antwoorden. Een radeloze dochter, die haar moeder moet uitleggen hoe en waarom, dus NIKS, ER IS TOTAAL NIKS GEEN TV EN VASTE NUMMER. WIE KAN MIJN MOEDER HELPEN AUB?

    Hannelore van Esch 19 februari 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze DELTA Fiber.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Hansie

      Ziggo kan er niets aan doen dat een pakketjesbezorger zijn baan niet goed uitvoert. Wel een triest verhaal, hopelijk komt het snel goed. Ziggo heeft een goede chat op de website die je vrij snel helpt en goed met je meedenkt.

      Hansie 19 februari 2021