• john
    Klantenservice 1 reactie

    Mijn ervaringen met klantenservice aanschaf TP Link Deco M4 (na onvolledig advies in Vodafonewinkel want inschakeling monteur kost zo blijkt achteraf, altijd geld) zijn ondermaats. De medewerkers klantenservice (elke keer een andere) geven onjuiste, onvolledige en tegenstrijdige informatie bij installatie. Als je een klacht indient wordt de klacht onder de klant genoteerd maar of en wat ze ermee doen is dan onduidelijk. Wellicht is het een teken aan de wand dat als je ziggo site zoekt op de term klacht je geen hit krijgt. Dus ook geen info over een klachtenprocedure.

    Tijd om rond te kijken naar een andere provider dus.

    john 14 april 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Ger ter Beest

      We krijgen een brief van ZIGGO, u heeft niet het juiste maandbedrag betaald. ik begrijp er niets van, hoe kan dat met automatische INCASSO, dan maar bellen ze zijn zoals gewoonlijk slecht bereikbaar. Eindelijk iemand aan de lijn, wat blijkt weer een prijsverhoging, geen bericht van gehad. Dit vind ik ronduit onbeschoft. Steeds zijn er problemen kan er een boek over schrijven, en zo ik bij de reviews lees is dit maar een klein probleem

      Ger ter Beest 21 april 2021