• Koning Paul
    Jammer zoveel negativiteit over Ziggo 2 reacties

    Wel spijtig om te lezen dat er best wat negatieve mensen een review schrijven over Ziggo als er een factuurtje niet goed is gegaan of er is iets mis gegaan qua aanmeldingsdatum en dergelijke. Ieder bedrijf maakt fouten en daar bedoel ik mee dat je ze daarom nog niet meteen aan de schandpaal hoeft te nagelen. Reden dat ik dit zeg is omdat dit bij meer bedrijven zo gaat. Ziggo is echt een geweldige provider waar heel veel geld in om gaat. De klantenservice is heel snel en denkt altijd met je mee. Dit heb ik meermaals meegemaakt op de Ziggo chat. Ze hebben een nieuwe router die heel sterk is met een goed Wi-Fi signaal. Tv kijken is sinds een jaar een stuk verbeterd door de nieuwe mediabox Next. Mensen hebben altijd iets te klagen. Het jammere is dat de negatieve mensen dit altijd melden en de positieve hier niet aan denken. Daarom deze review! En nee, voor de betweters, ik werk niet voor Ziggo. Want ik moet ook eerlijk zijn, de jaarlijkse prijsverhogingen komen me de strot wel uit. Qua service en alles wat Ziggo aanbiedt is het zeker een 10/10!

    Koning Paul 27 april 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • johan Wesselink

      Als je meer dan € 80,- iedere maand aftikt mag je ook wel iets terug verwachten .Een update waar niemand op zit te wachten , waaronder een app voor de radio allemaal lekker omslachtig ( tv aanzetten app op zoeken juiste zender aanzetten nu kan tv weer uit lekker milieuvriendelijk allemaal en omslachtig terwijl voorheen alleen maar de box bijgezet moest worden met 8.. nummer erbij.Ja je kan natuurlijk een extra kastje erbij kopen 2 miljoen klanten a 50 € inkoop mogelijk nog geen 5de tel uit je winst. Kan mij niet vertellen dat de situatie niet teruggedraaid kan worden .
      Erg klantvriendelijk is het niet.

      johan Wesselink 29 april 2021

    • Koning Paul

      Natuurlijk johan, er kan altijd iets mis gaan. Dit valt 99% van de keren wel op te lossen met de klantenservice. Dat mensen dan meteen een negatieve review schrijven snap ik niet. Dat doen ze toch ook niet over de klant als die weer eens niet betaald? Vind dat altijd zo oneerlijk om te lezen. Zie dat bij alle bedrijven trouwens.

      Koning Paul 29 april 2021