• Lotte
    Hele slechte service 2 reacties

    We zijn nieuw bij Ziggo, aansluiten werkt niet, beloofde materiaal is er niet, extra kosten ineens voor booster. morgen zou de monteur komen en dat is ineens een week verzet, dus 2 weken zonder internet en tv totaal. Zeer ontevredenen 0 compensatie... waardoor we dus nu als groot gezin veel extra kosten gaan maken. We weten nog niet eens of internet goed gaat zijn!

    Lotte 22 december 2020

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze DELTA Fiber.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Simar

      Je moet zulke bedrijven wel een beetje meer tijd gunnen in deze tijd met virus etc hoor. Er werken simpelweg minder mensen nu op dit soort bedrijven en monteurs moeten langskomen en zich aan allerlei richtlijnen houden, mondkapjes op en ga zo maar door. Pakketjes worden nu eenmaal later bezorgd door kerst en het coronavirus. Hier kan Ziggo niets aan doen.

      Geloof me, als de monteur klaar is, hebben jullie overal zeer goed internet. Ziggo is een goede aanbieder met m.i. een uitstekende service. Om in deze tijd een boze review te schrijven over de service vind ik niet netjes.

      Simar 22 december 2020

    • Rene

      Jullie grote gezin gaat veel extra kosten maken omdat de monteur een weekje later komt en je modem/router nog niet in huis is?

      Ik kreeg mijn pakketjes gemiddeld 1 of 2 dagen later doordat PostNL het heel druk heeft, is ook op het nieuws geweest. Zodra dat binnen is kan je het zelf toch even aansluiten, is best gemakkelijk. Zolang de benodigde bekabeling goed je huis binnen komt (vaak in de meterkast), gaat dit je met een groot gezin wel lukken.

      Rene 22 december 2020