• Gio
    Enorm slechte klantenservice 1 reactie

    Als nieuwe klant geprobeerd de ziggo klantenservice te bereiken. Kan niet via gratis nummer, zowel internet, TV en bellen niet functioneerde, dan maar via het algemene nummer a €0,55/min.na meerdere keren te zijn doorverbonden door zeer slecht sprekende callcenter medewerkers die enkel doorverbinden naar het volgende station, 2e linie ondersteuning en weer retour naar het belmenu waar je vervolgens niet de keuze kunt maken die gezocht werd (het bestellen van een gratis installatiemonteur). Na in totaal een kleine 2 uur met grote ergernis aan de telefoon te hebben gehangen en een kleine €50 aan belkosten armer, dan maar naar de dichtsbijzijnde ziggo winkel gegaan. Daar kreeg ik de mededeling dat er de komende 2 weken! geen monteur in de regio beschikbaar is. werkelijk ongekend, zó slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Ziggo? NIET DOEN! waardeloze service

    Gio 6 mei 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Simar

      Al die bedrijven hebben personeel tekort i.v.m. corona. Er zijn zelfs veel van dit soort bedrijven die momenteel überhaupt geen monteur langs sturen, die klanten moeten het doen met een belafspraak.
      Het klopt wel dat Ziggo slecht bereikbaar is per telefoon, dit is al jaren het geval. Je kan Ziggo het beste contacten via de chat op de website. Deze reageren heel snel, het kost niks en ze hebben mij tot op heden telkens goed geholpen.

      Simar 6 mei 2021