• Marion Evers
    Creditnota niet vergoed 2 reacties

    Ondanks toezeggingen heb ik een creditnota van Ziggo nog steeds niet terugbetaald gekregen.
    De eerste creditnota werd verrekend met, ten onrechte nota's, van ziggo over een periode waar ik mijn abonnement al had opgezegd.
    De tweede creditnota van bijne €150 is tot op heden nog niete betaald door Ziggo.

    Ik ben er helemaal klaar mee.
    Afzetters.

    Marion Evers 28 juni 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • Simar

      Je kan het beste even contact opnemen met Ziggo via de chat op de website. Dit gaat vaak redelijk snel en deze mensen hebben mij altijd goed en snel geholpen. Je moet vooraf wel even je adres en geboortedatum geven zodat ze jouw dossier erbij kunnen pakken. Creditnota's verrekenen ze vaak met je lopende abonnement. Als je geen abonnement meer hebt, heeft Ziggo het recht om je binnen 14 dagen terug te betalen volgens de wet.

      Simar 28 juni 2021

    • Marion Evers

      Dank je wel.

      Ik heb al contact via email.
      Maar krijg daar geen respons meer op.

      Marion Evers 29 juni 2021