• A.H de Bot
    CI kaart en module opzeggen slechte service 0 reacties

    Heb deze week 5 keer moeten bellen, en steeds gaat het fout.
    Om een CI kaart en module op te zeggen.
    Wat blijkt ze hebben de verkeerde kaart opgezegd, dus weer gebeld.
    Tot 2 keer toe werd de verbinding verbroken terwijl ik al 15 min. zat te bellen.
    Zo lopen de kosten wel op.
    Ook hadden we geen beeld meer van de tv, eerst hebben we met iemand gechat en die vertelde ons wat we moesten doen met als resultaat dat we alleen
    de 3 nederlandse zenders over hielden.
    Toen ziggo gebeld en 45 min. aan de lijn gehad alles gedaan en voor de rest geen beeld.
    Er zou een monteur geregeld worden maar dat duurde 10 dagen waar ik geen genoegen mee nam.
    De volgende ochtend weer gebeld en toen kon de monteur dezelfde dag nog komen, waar we dan wel heel blij mee waren.
    Ik ben alleen benieuwd of het nu wel goed gaat.

    A.H de Bot 24 april 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.