• Koning Paul
    Boze mensen moeten even dimmen 0 reacties

    Het blijft me verbazen hoeveel negatiefs er weer te lezen is. Waar ik vorige week een lange review heb geplaatst over het feit dat Ziggo eigenlijk best goed is, wordt het telkens onderuit gehaald door boze mensen. Ik lees steeds: de klantenservice heeft me niet goed geholpen, BAM 1 ster. Ik snap het wel maar de klantenservice doet ook haar best. Ze hebben miljoenen klanten kan ik zo raden, dat er überhaupt een chat is die je instant reactie geeft is waanzinnig goed. Daarnaast heb ik ook meerdere keren contact gehad met de klantenservice en ik vind ze altijd bekwaam over komen en ze helpen me altijd goed. Was zelfs een die helemaal met me ging meedenken, die chat duurde ongeveer een uur. Genoeg over mij. Gouden tip van deze lieve man: denk eerst even goed na voordat je een negatieve recensie schrijft. Dit schaadt een bedrijf heel erg en dat terwijl ze mijn inziens een super product verkopen.

    Koning Paul 10 mei 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.