• Ferry
    Bar en bar slechte service 2 reacties

    Ziggo’s service is zooo slecht , ik wil iedereen waarschuwen ...
    voorkomen is beter dan genezen.
    2 weken geen internet en geen tv , geen compensatie niks , domme berichten via Messenger krijgen.
    Fout gemaakt door werknemer , maar oplossen ho maar.
    Ze hebben per ongeluk het abonnement stop gezet , maar activeren dat lukt zogenaamd niet.
    Kansarme Service.
    Dus neem geen ziggo , is echt een kansarm bedrijf.
    Gewoon goed nadenken , er zijn zat andere aanbieders , die veel betere service hebben.

    Ferry 9 mei 2021

    Ontevreden over Ziggo?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • H. Das

      Ziggo heeft geen antwoord op simpele problemen. Je hebt het duurste zakelijke abonnement, problemen met Ziggo Go in buitenland in combinatie met Apple TV. Geen ontvangst, video niet beschikbaar etc.. En Ziggo komt niet verder dan we begrijpen het probleem, snappen dat dit frustrerend is, hebben alle begrip, u bent niet de enige met dit probleem, maar kunnen u nu even niet helpen. Wanneer wel zeggen ze er niet bij en ze bedoelen eigenlijk we doen er helemaal niks aan. Waardeloos bedrijf

      H. Das 19 mei 2021

    • Andreas

      Sinds het begin bij Ziggo problemen gehad. De reclameslogan waar ze toen mee adverteerden zijn ze nooit nagekomen: 'De monteur vertrekt pas als alles werkt', de TV deed het dus mooi niet. Iedere TV avond begint met een of twee foutmeldingen. De klantenservice van Ziggo heeft mij tien keer (10x!) met een kluitje in het riet gestuurd. Ik ben zeer ontevreden...

      Andreas 24 mei 2021