• Sophie
    Youfone Sim Only waardeloze service 4 reacties

    Liever een paar euro meer betalen dan lid worden van Youfone. Zoals in andere recensies al staat: 'klant is koning' is hier ver te zoeken. Niet transparant, geen inhoudelijke uitleg maar wel de klant achterlaten met een torenhoge rekening zonder te weten waarvoor deze kosten precies zijn. Waardeloos! Ik vind de service van Youfone gewoon niet heel erg goed, je moet alles hier zo’n beetje zelf regelen.
    Ik ben Vodafone gewend en als ik daar iets mee had dan ging ik gewoon naar een van hun winkels en dan maakten zij dat voor mij a la minute weer in orde, deze service zit er bij Youfone niet bij en dat vind ik toch wel erg jammer.
    Nu moet ik hoe lang aan de telefoon hangen voor ik iemand aan de lijn heb en daarna word ik weer zes keer doorverbonden voor ik eindelijk iemand spreek die mij kan helpen.
    Dan heb ik toch liever een winkel waar je naartoe kunt gaan en dat het dan ook gelijk gemaakt wordt.

    Sophie 1 mei 2021

    Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.
    • Simar

      Wel apart want Youfone adverteert juist met het feit dat je goed controle kan houden op je kosten in een interface. Ik maak er zelf geen gebruik van dus ik kan er verder niet op inhaken. Het is wel altijd rot als je ineens een hoge rekening op de deurmat ontvangt waar je geen weet van hebt.

      Simar 1 mei 2021

    • Joost

      WAARSCHUWING! Ga alsjeblieft niet met YouFone in zee, ze brengen onverwachts hoge kosten in rekening omdat je zogenaamd over je databundel bent heen gegaan. Wanneer je ze vraagt om het verbruik te onderbouwen dan beroepen ze zich op de AVG wet. Grotendeels van mijn verbruik vindt volgens de facturen plaats terwijl ik slaap. Ze stelen bewust van consumenten en de klantenservice is allesbehalve een service te noemen. %%#$%# zijn het!

      Joost 5 oktober 2021

    • Harold

      AVG wet terwijl het je eigen informatie betreft kunnen ze uiteraard niet maken. Ze moeten wel zeggen hoeveel je over je bundel bent gegaan Joost. Ze mogen echter niet tonen aan welke websites en apps je het hebt verbruikt. Dit kan je vaak nog wel zien in je telefoon zelf! Daar kan je de informatie zo opvragen waar de data heen is gegaan.

      Harold 18 oktober 2021

    • Prawo

      Youfone stuurt keurig een mailtje als je 80% van je datalimiet hebt bereikt.
      Lees je dat wel?
      Overigens kun je in je eigen dashboard en hun app je verbruik ik dagelijks zelf inzien.
      Wij zijn als gezin alle vier zeer tevreden over de geboden diensten en hebben best wat geduld als we bij uitzondering de klantenservice eens bellen. Onze besparing ten opzichte van andere aanbieders is daar groot genoeg voor.

      Prawo 18 oktober 2021