• Tessa
    Overschrijden datalimiet 2 reacties

    Na het overschrijden van mijn datalimiet een zeer slecht gesprek gehad met Youfone. Ik heb meer dan € 100 moeten bijbetalen vanwege een technisch probleem met de Google Play Store. Hierdoor heb ik een tijd geen gebruik kunnen maken van internet. Ze geven pas op de 15 van de maand inzage in je verbruik. Ze denken niet mee en hebben geen klantvriendelijke oplossing. Ik heb geen dataplafond ingesteld en ik vind het ook belachelijk dat dit geld kost. Dit zal een gratis optie moeten zijn. Ik deed niets en Google Play Store ging meer dan 4 GB gebruiken. Wees niet naïef en doe het niet. Het kan je duur komen te staan, tenzij je wilt betalen voor een dataplafond...

    Tessa 11 oktober 2021

    Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.
    • Prawo

      Er is wel een klantvriendelijke oplossing. Namelijk 50 cent extra betalen voor een dataplafond. Als je dat meteen had gedaan was je geen 100 Euro leergeld kwijt geweest. Informeer je gewoon vooraf goed zou ik zeggen.

      Prawo 18 oktober 2021

    • dennis

      ik heb op mijn iPhone ingesteld dat de apple store alleen gebruik mag maken van wifi. want sommige apps kosten een paar GB inderdaad om te downloaden of te updaten. kan je beter voor zijn. youfone kan hier verder weinig aan doen lijkt me. bij vrijwel alle telecombedrijven geven ze in een app wel weer hoeveel data je nog kunt gebruiken.

      dennis 18 oktober 2021