• Louise
    Onbeschofte service 2 reacties

    Sinds enkele maanden een abonnement met toestel afgesloten bij Youfone, nu is mijn toestel, een Samsung reeds 2 keer voor reparatie terug gestuurd. Nu is mijn toestel nog steeds niet betrouwbaar en blijft de ene naar de andere klacht aanhouden en optreden. Daarop gebeld met de klantenservice omdat ik er nu klaar mee ben en gewoon een nieuw toestel wil. Daar kreeg ik een bijzonder nare medewerker te spreken die duidelijk geen zin had om mijn verhaal aan te horen. En dit voor 90 cent per minuut. Er werd mij verteld dat ik mijn abbonement kon afkopen voor 36 euro, zelf een nieuw toestel kon kopen of dat ik mijn telefoon voor de zoveelste keer ter reparatie kon aanbieden. Nadat ik hem uitdrukkelijk verteld had dat ik dit op geen enkele manier van klantvriendelijkheid vind getuigen, aangezien ik de verzendkosten ook zelf moet betalen, en ook nog eens een middag thuis moet blijven omdat het toestel opgehaald moet worden, kreeg ik te horen dat ik gewoon pech had. Hem daarop verzocht om zijn leidinggevende.. "Die is er niet"... wanneer komt hij terug dan? "Hij is op vakantie". Tot wanneer? "Eind september".. Echt niet te geloven hoe ik hier afgescheept ben! Ik heb in het verleden nog nooit zo`n ONBESCHOFTE `service` meegemaakt. Mensen denk na. Als het toestel werkt prima maar owee als je eenmaal deze klantenservice van Youfone nodig hebt..

    Louise 25 augustus 2020

    Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.
    • Ton

      Ook ik moet me aansluiten bij de negatieve recensie over YouFone. Zelden zoiets meegemaakt in Nederland. Zelfs met 2 uur in de wacht kom je er niet door, de communicatie is slecht, ze maken fouten die ik mag gaan oplossen en oh ja, internet heb ik ook zeker niet en de chat verwijst door naar de telefonische klantenservice en mijn email wordt niet beantwoord. Ook ik had de recensies gezien voordat ik klant werd, maar wilde ze het voordeel van de twijfel geven. Ik wens dit niemand toe!!

      Ton 5 oktober 2021

    • Harry

      Goedkoop is duurkoop en een gewaarschuwd mens telt voor twee en zo kan ik nog wel even doorgaan want Youfone is prut.
      Sinds vandaag overgestapt en dus sinds vandaag geen telefoon meer. Alles volgende de procedure gedaan, maar ja als er dit bedrijf achterstaat gaat het dus volledig mis. Ik heb proberen te bellen maar dat lukt niet en mailen duurt gewoon 5 dagen voordat je antwoord krijgt.
      De reclame is zo mooi van Youfone maar ze moeten zich kapot schamen dat ze het gewoon niet waarmaken. Tja, zit er nu een jaar aan vast, wat een spijt kun je hebben van je overstap.

      Harry 5 oktober 2021