• Vincent
    Youfone ontevreden 0 reacties

    Direct de eerste maand dat ik bij Youfone zit, krijg ik een factuur die bijna 10 keer zo veel is als wat de afgesproken prijs was. Nou bleek dat ik mijn datalimiet had overschreden, hier hadden ze echter geen melding van gemaakt en ogenschijnlijk moet je dat dan zelf in de gaten houden. Ik ben van andere aanbieders gewend dat je dan een waarschuwing krijgt. Daarbij komt ook nog eens dat ik in andere landen amper bereik heb en de helft van de tijd dus mijn oproepen mis. Klantenservice is haast niet te bereiken voor vragen, dan sta je soms een uur in de wacht.

    Ook over de tv en internet ben ik niet tevreden. Ik ben al geruime tijd geleden overgestapt en ik heb nog steeds niet alles van de tv op orde zoals het zou moeten zijn. Het keuzemenu is waardeloos, in principe heb je zelfs niet eens een keuze. En tot slot valt de tv soms ineens uit bij gebrek aan internet o.i.d. Wat een feest dus.....

    Vincent 10 september 2020

    Ontevreden over Youfone TV Alles-in-1?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.