• jannus
    onprofessioneel en niet klantvriendelijk 0 reacties

    Fijn is dat. Ik ben even 2 weekjes naar Griekenland geweest. Ik heb 1 keer een telefoongesprek gevoerd en ben op internet geweest, bleek dat ik op een netwerk zat van Albanië. Zonder het te weten had ik opeens een eindafrekening van totaal €109 euro.Ik heb contact opgenomen met de klantenservice. De meneer die ik aan de telefoon had, gaf aan dat de
    kans groot was dat er in zulke uitzonderlijke gevallen een tegemoetkoming wordt toegekend. Thuis aangekomen heb ik gelijk, op advies van deze zelfde meneer, een bericht gestuurd via de ticketservice bij Youfone. Ik heb de situatie uitgelegd. Ik kreeg als antwoord dat er alleen wat gedaan kon worden als de factuur online was. Dit was eergisteren het geval. Naar aanleiding hiervan weer contact opgenomen. Krijg ik dit als antwoord:
    Ik kan je geen coulance toekennen. Voor deze kosten betaald ook Youfone een zeer hoog bedrag. Het toekennen van een coulance is hierdoor helaas niet mogelijk.
    Ik vind dit antwoord erg onprofessioneel en niet klantvriendelijk. Ik hoop dat hier alsnog wat aan gedaan kan worden.

    jannus 9 augustus 2020

    Ontevreden over Youfone Sim Only?

    Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.