• Vincent
    Youfone ontevreden 1 reactie

    Direct de eerste maand dat ik bij Youfone zit, krijg ik een factuur die bijna 10 keer zo veel is als wat de afgesproken prijs was. Nou bleek dat ik mijn datalimiet had overschreden, hier hadden ze echter geen melding van gemaakt en ogenschijnlijk moet je dat dan zelf in de gaten houden. Ik ben van andere aanbieders gewend dat je dan een waarschuwing krijgt. Daarbij komt ook nog eens dat ik in andere landen amper bereik heb en de helft van de tijd dus mijn oproepen mis. Klantenservice is haast niet te bereiken voor vragen, dan sta je soms een uur in de wacht.

    Ook over de tv en internet ben ik niet tevreden. Ik ben al geruime tijd geleden overgestapt en ik heb nog steeds niet alles van de tv op orde zoals het zou moeten zijn. Het keuzemenu is waardeloos, in principe heb je zelfs niet eens een keuze. En tot slot valt de tv soms ineens uit bij gebrek aan internet o.i.d. Wat een feest dus.....

    Vincent 10 september 2020

    Youfone Alles-in-1 is van alle internet en tv providers de beste keuze.
    • Gert

      Ik zou Youfone internet en tv aan niemand aanraden, want het internet is hier heel slecht en vooral erg traag. Hoe vaak ik wel niet bij de router sta om te kijken wat er op dat moment wel weer niet mis mee is, daar word je simpel van. Dus nee, helaas hebben wij geen goede ervaring met het internet en tv van Youfone. Over de tv hebben wij niet echt klachten, maar hier kan naar mijn mening ook weinig mee misgaan.

      Gert 18 oktober 2020