• ian
    sinds vrijdag geen geluid meer 3 reacties

    Beste youfone,
    Ik heb als sinds vrijdag geen geluid meer via jullie tv ontvanger. Ik heb alles al geprobeerd, zelfs de HDMI kabel vervangen. Een andere HDMI poort geprobeerd. Stekker eruit gehaald en weer opnieuw laten starten. En de modem ook opnieuw laten starten niets werkt.
    Heb nog een chromecast en daarmee ontvang ik wel geluid. Kunnen jullie mij een nieuwe ontvanger sturen. Heb klantenservice om 14:55 gebeld en het meisje zou me doorverbinden met de technische afdeling. Vervolgens hangt ze op in me oor, niet heel klantvriendelijk. Heeft me wel teruggebeld maar vervolgens niet doorverbonden. Ik wil graag zo snel mogelijk geholpen worden.
    Met vriendelijke groet ,
    Ian

    ian 7 oktober 2020

    Youfone Alles-in-1 is van alle internet en tv providers de beste keuze.
    • Mark

      Hallo, ik heb precies hetzelfde probleem. Sinds vanavond doet het geluid van mijn Youfone TV ontvanger het ineens niet meer en ik kreeg het op geen enkele manier aan de praat. Wat is er aan de hand en hoe los ik het op?

      Mark 16 oktober 2020

    • Dejer

      Net aangesloten zelfde verhaal hier..!!!
      Analoog tv werkt prima
      Chromecast werkt ook
      Beetje jammer weer

      Dejer 4 maart 2021

    • Dennis

      TV aangesloten maar het geluid doet het niet meer op de tv hoe kan dit en hoe kan ik het verhelpen?

      Dennis 24 mei 2021