• Harry
    slechte service in de Vodafone winkel in Heerlen 1 reactie

    Wat een slechte service in de Vodafone winkel in Heerlen. Teleurstellend gewoon dat jullie in een telefoonzaak geen telefoon vast durven te pakken 😅 ik snap dat jullie voorzichtig zijn ivm covid 19 maar dit gaat wel heel ver! Totaal geen service meer en dat voor zo'n duur abonnement wat ik bij jullie heb! Ik wilde verlengen maar dat ging dus niet, misschien een ideetje dat jullie de telefoons van de mensen even eerst ontsmetten voordat jullie ze vast pakken? Of latex handschoentjes? Maar een telefoonzaak wat geen telefoon aan raakt en dus de klant totaal geen service biedt kan echt niet!

    Harry 14 augustus 2020

    Ontevreden over Vodafone?

    Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.

    • klaas

      Had telefonisch een telefoon gekocht bij vodafone. Kregen het ding (als 60 +er) niet aan de praat.. Balen !! Contact gezocht met 1200 voor hulp; zoek het maar uit was het antwoord ! In het boekje en aan de telefoon gaven ze aan altijd gebruik te kunnen maken vanVodafoneSERVICE; dus NIET. Zeer teleurgesteld over de verkooppraatjes naar de Vodafone winkel in Heerlen.
      Daar hielp ons Bart, erg rustige man die het allemaal begreep en ons naar meer dan volle tevredenheid geholpen heeft.Een mens !! Bleek dat ze een verkeerde simkaart meegezonden hadden. Bart heeft dat allemaal geregeld en nu kan ik bellen nadat hij me ook nog eens de werking van de telefoon uitlegde, dat noem ik Service !! Vodafone ? beroerd bedrijf maar met vriendelijke en zeer behulpzame medewerker Bart !! Bart; nogmaals bedankt !!

      klaas 5 juni 2021