• patrick
    service had wat beter gemoeten 0 reacties

    In augustus heb ik een abonnement met een toestel afgesloten bij Vodafone. Ik heb hiervoor de Samsung S20 5G gekozen. Ik ben zeer te spreken tot november. Ik kwam er achter dat er op iedere foto die ik met de camera aan de achterzijde maakte er een vlekje te zien was. Ik ben er achter gekomen dat er een vuiltje tussen het beschermglas en de cameralens zit.
    Ik nam contact op met Vodafone en legde het probleem uit. Deze gaven aan dat ik het toestel moest opsturen of langs moest brengen in een Vodafone winkel. Hierdoor ben ik het toestel een aantal werkdagen kwijt. Ik krijg geen leen toestel omdat ik geen Vervangend toestel service heb afgesloten. Ik ga toch geen verzekering afsluiten omdat Samsung/ Vodafone geen degelijk product kunnen leveren. Het toestel is nog drie maanden oud en nu zit er al vuil tussen het beschermglas en cameralens. Misschien toch beter voor een IPhone kunnen kiezen.

    patrick 8 november 2020

    Ontevreden over Vodafone?

    Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.