• henry
    Jammer 0 reacties

    Vodafone Nederland afgelopen vrijdag ben ik gebeld door de verkoopafdeling ivm verlengen van mijn abonnement. Een mooie aanbieding gekregen voor een 2-jarig Red abonnement, 15gb welke verdubbeld wordt naar 30gb (ivm Ziggo) en een iPhone 11pro max 64gb met een eenmalige bijbetaling van €521,- zonder verdere bijkomstige kosten per maand.
    Vrijdag was het te laat en ik zou zaterdag teruggebeld worden...dat is helaas niet gebeurd. Daarvoor in de plaats werd ik maandag tijdens werktijd gebeld (kon toen helaas niet opnemen) en zojuist nogmaals.
    Net te horen gekregen dat deze aanbieding niet meer geboden kan worden omdat men niet afweet van deze aanbieding, niets terug kan vinden in het systeem en dat ik nu €336,- eenmalig + 2 jaar lang maandelijks €34,- moet betalen voor hetzelfde toestel???
    Ik vind dit een hele vreemde gang van zaken en dit riekt naar misleiding, dit ben ik niet van jullie gewend en denk erover om nu zowel voor onze mobiele telefonie alsmede ons tv/internet naar een andere aanbieder over te stappen.
    Heel jammer dit, want de dienstverlening is altijd heel goed geweest.
    Ik hoop dat jullie nog willen nagaan wat er gebeurd is en een oplossing kunnen bieden.

    henry 3 augustus 2020

    Ontevreden over Vodafone?

    Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.