• danielle
    Al jaren lang tevreden klant totdat 0 reacties

    Beste Vodagone/Ziggo,
    Al jarenlang ben ik samen met mijn ex bij jullie trouwe klant. Geen enkele klachten en altijd super genoten van jullie internet, tv en andere aanbiedingen.
    Echter ben ik nu gescheiden, mijn ex heeft zijn abonnement opgezegd per 11 november en ik laat mijn nieuwe abonnement ingaan per 10 november j.l.
    Ik kreeg vorige week vrijdag een brief waarin enkel stond dat mijn bestelling vertraagd was. Verder geen enkele informatie.
    Mijn internet (wifi) ligt er sinds dinsdag vanaf, tv had ik tot een uur geleden wel. Dit werd uitgeschakeld terwijl ik met jullie aan de telefoon zat.
    Mij werd medegedeeld dat dit klopt, omdat dit niet bij mijn abonnement kon, ik heb namelijk voor een humax kastje gekozen en heb nu nog een horizon staan.
    De humax kastjes zijn tot eind november niet leverbaar.
    Ik kreeg de volgende 3 opties:
    1. Mijn ex moet toestemming geven om zijn abonnement nog even te verlengen.
    2. Ik krijg kabeltv en een WiFi router en dan moet ik eind van de maand nog digitale tv erbij regelen.
    3. Wachten tot eind van de maand.
    De laatste is natuurlijk met 3 kinderen geen optie.
    Maar hoe belachelijk is dat jullie alleen melden dat er vertraging is en niet hoe of wat. Ik moet hier achter komen nadat ik zelf bel!
    En terwijl we dingen aan het regelen zijn wordt mijn televisie er alla minuut gegooid. Alsof jullie dat even vergeten waren en nu erachter kwamen.
    Dit had toch ook aan kunnen blijven staan dan was ik in ieder geval met de tv gered.
    Die lieve vrouw aan de telefoon heeft mij echt aan alle kanten geprobeerd te helpen, want laten we eerlijk wezen, deze vrouw kan hier ook echt niets aan doen. Zij doet gewoon haar werk.
    Maar als jullie iets niet kunnen leveren, laat dat dan fatsoenlijk weten en adverteer niet op internet dat het snel geleverd wordt. En zorg op zn minst voor een alternatief voor de mensen die nu zonder tv en internet zitten door jullie fout.
    Hopelijk kunnen jullie dit snel oplossen want wil het wel weer gewoon werkend hebben, ik geef 4 sterren want ben altijd blij geweest met jullie product.
    Met vriendelijke groet een boze klant die nu maar haar ex moet gaan bellen.

    danielle 21 december 2020

    Ontevreden over Vodafone?

    Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.