• Quinten
    Slechtste klantenservice ooit ver van integer. 0 reacties

    23-05-2021: Keuze gemaakt om een kinderwagen set aan te schaffen van het merk Cybex, inclusief autostoel en base twv-1785,99. Deze zou op voorraad zijn en zo snel mogelijk geleverd worden.

    -31-05-2021:Omdat er nog steeds niks geleverd was toch maar contact opgenomen met klantenservice. Er werd mij verteld dat helaas de kinderwagen toch niet op voorraad was en deze is besteld bij de leverancier (Cybex). Omdat wij eind juli uitgerekend zijn van onze kleine wilde ik enige zekerheid. De medewerker van de klantenservice had geen twijfels en verzekerde ons, dat voor het einde van de maand juni alles geleverd moet zijn. Ik gaf in dit gesprek aan dat de kinderwagen elders op voorraad was en wij graag een restitutie willen. De medewerker stelde mij gerust en ik wilde deze toch een kans geven aangezien wij de wagen nog niet direct nodig hadden. (dom)

    -24-06-2021: Nog steeds geen levering of bericht mogen ontvangen, daarom contact opgenomen met de klantenservice. Deze vertelde ons dat de volledige kinderwagen op voorraad was en alleen de autostoel nog moet komen, alles zou bezorgd worden bij ons op maandag 28 juni. Hier was mevrouw nogmaals 100% zeker van.

    -03-07-2021: Nog steeds geen levering of bericht, dus weer de klantenservice gebeld. Deze mevrouw vertelde mij dat er nog niks op voorraad was. Ik vond dit opmerkelijk vanwege het eerdere bericht van haar collega, dat alles al op voorraad was behalve de autostoel. Ik uitte mijn zorgen omdat het nu wel heel spannend werd en mijn partner elk moment kan bevallen. Ik vroeg haar dat ook om in elk geval een autostoel te willen leveren, zodat wij het ziekenhuis uit kunnen na de bevalling. We moesten dan wel akkoord met enkel de autostoel zonder base. Hier gingen wij mee akkoord en zou zo snel mogelijk verstuurd worden. (uhuh) -.-

    05-07-2021: Een bericht van de klantenservice, dat het frame en autostoel (zonder base) klaar staan om verzonden te worden en wij de volgende dag een track and trace mogen ontvangen.

    07-07-2021: Ik was er klaar mee, mijn partner staat op knappen en heb dit gevoel uitgesproken bij een medewerkster. Ik vroeg dan ook om een oplossing, help! Ik kreeg te horen dat het onduidelijk was wanneer de rest geleverd ging worden en thats it. Ik heb de medewerker geconfronteerd met de eerdere beloftes en dat het vertrouwen weg is. Buiten hierboven genoemde datums hebben wij nog meerdere malen contact gehad met de klantenservice. Dit was echter kort contact omdat de medewerker die er mee bezig was niet aanwezig was.

    Het ging mij dan ook opvallen dat namen verzonnen werden. Ik had namelijk meerdere malen stemherkenning op iemand die zich elke keer anders voorstelde. Toen ik hier naar vroeg werd de medewerkster geïrriteerd en ontkende. Ik heb toen direct een leidinggevende gevraagd mij verder te woord staan.

    Deze vrouw stelde zich voor als Willeke. Ik heb het hele verhaal uitgelegd en dat mijn vertrouwen weg was, ik voelde mij verdrietig en machteloos.
    Als oplossing kreeg ik een tegoedbon van 20 euro aangeboden. De rest bleef hetzelfde van alleen het frame en kinderstoel zonder base. Ik ging hier 'niet' mee akkoord vanwege de zeer slechte ervaring. Hier reageerde Willeke op met reacties als "We willen allemaal wel is wat"Uw wilt geen gebruik maken van de oplossing die ik aanbied"Mijn tijd is kostbaar" Deze laatste opmerking was voor mij de druppel en naar mijn mening ver van professioneel. Ik vroeg daarom om haar direct leidinggevende, hier reageerde Willeke op met woorden als: "Er is niemand hoger dan ik" Ook toen ik officieel een klacht wilde indienen was dit niet mogelijk.

    Omdat de emoties opliepen heb ik het gesprek afgesloten zonder oplossing of enige klantvriendelijkheid. Later op de dag heb ik nogmaals contact opgenomen met de klantenservice en met een ander nummer gebeld. Ik kreeg dezelfde medewerker aan de telefoon die zich weer anders voorstelde, ik heb dit gelaten voor wat het was. Tot ik vroeg met wie ik gesproken had en zij dit vergeten was en weer een andere naam opgaf, ook Willeke bleek Violetta. Ronduit slecht allemaal en ver van integer.

    Quinten 7 juli 2021