• Dees
    Geen service 0 reacties

    Ontevreden over het product, omdat het product niet doet wat het zegt dat het zou moeten doen.
    Daar tweemaal telefonisch contact over gehad met de klantenservice. "U kunt het retourneren op onze kosten, dan moet u alleen even een mailtje sturen met een filmpje en uitleg."
    Al deze moeite gedaan, om vervolgens te horen dat ik zelf de kosten kan betalen.
    Vervolgens weer gebeld: "wij kunnen helaas niks doen". In mijn optiek is een creditfactuur zo gemaakt, maar blijkbaar is dit erg moeilijk.
    Het gaat mij niet om het geld, maar om het principe. Wanneer er toegezegd wordt dat je de kosten niet zelf hoeft te betalen, dan vind ik het ronduit schandalig dat dat dan tóch niet zo blijkt te zijn.
    Tevens kreeg ik ook een grote mond tijdens het gesprek.
    Service is het belangrijkste visitekaartje dat je hebt. Dus wat mij betreft: ik kom hier nooit meer.

    Dees 20 juli 2021