• marco
    Overstappen slecht geregeld 0 reacties

    Overstappen bij Telfort is niet zo goed geregeld. Op 4 aug zou mijn abonement overgezet worden op de simkaart van Telfort Nu is het 9 aug en kan ik opeens niet meer bellen. Telfort heeft zonder pardon het nummer overgezet naar hun simkaart terwijl ik deze simkaart nog niet binnen heb. Mijn telefoon heb ik hard nodig i.v.m een hartritmestoornis. Ik verwachte daar vandaag ook telefoon over vanuit zorginstanties. Telfort toonde daar aan de telefoon weinig begrip voor en zeggen dat ik maar moet wachten. Ondertussen maak ik extra kosten omdat ik nu gebruik maar van een prepaid kaart. Prepaid en zeker niet van Telfort. Telfort ik vind dit hoe dan ik een kwadelijke zaak ik wil dan graag ook spoedig een keurige reactie hebben of ik maakt gebruik van mijn 15 dagen heroepingsrecht.

    marco 9 augustus 2020

    Youfone Alles-in-1 is van alle internet en tv providers de beste keuze.