• Jordy
    alleen maar het probleem verder vooruit duwen en n 0 reacties

    Verschrikkelijke klanten service van Telfort. Al zes weken geen internet, de 1ste keer bellen kwam het erop neer dat de zaak naar de technische dienst van Telfort gaat. Binnen 12 werkdagen zouden we bericht krijgen, na 2 weken nog maar een keer gebeld want we hadden nog geen bericht van Telfort. Het zou nu weer binnen een week geregeld moeten worden. Na 4dagen kregen we een Email van Telfort met daarin een link om een afspraak te maken met de monteur, inmiddels waren er al corona maatregelen getroffen in Nederland, maar toch maar een afspraak gemaakt met telfort. Wordt de afspraak afgebeld, door de monteur vanwege corona komt hij niet meer. Dat wist Telfort aan het begin van de week toch ook al... De monteur had wel een verzoek ingediend om een nieuw internet kastje te regelen, hopelijk een oplossing. Na ander halve week weer gebeld met de klantenservice want we hebben niks meer gehoord van Telfort, nou in 1 week zou het geregeld zijn en we zijn inmiddels al weer 13 dagen verder.

    Of in het kort, alleen maar het probleem verder vooruit duwen en niks uitvoeren.

    Jordy 18 juli 2020

    Youfone Alles-in-1 is van alle internet en tv providers de beste keuze.