• Jordy
    alleen maar het probleem verder vooruit duwen en n 0 reacties

    Verschrikkelijke klanten service van Telfort. Al zes weken geen internet, de 1ste keer bellen kwam het erop neer dat de zaak naar de technische dienst van Telfort gaat. Binnen 12 werkdagen zouden we bericht krijgen, na 2 weken nog maar een keer gebeld want we hadden nog geen bericht van Telfort. Het zou nu weer binnen een week geregeld moeten worden. Na 4dagen kregen we een Email van Telfort met daarin een link om een afspraak te maken met de monteur, inmiddels waren er al corona maatregelen getroffen in Nederland, maar toch maar een afspraak gemaakt met telfort. Wordt de afspraak afgebeld, door de monteur vanwege corona komt hij niet meer. Dat wist Telfort aan het begin van de week toch ook al... De monteur had wel een verzoek ingediend om een nieuw internet kastje te regelen, hopelijk een oplossing. Na ander halve week weer gebeld met de klantenservice want we hebben niks meer gehoord van Telfort, nou in 1 week zou het geregeld zijn en we zijn inmiddels al weer 13 dagen verder.

    Of in het kort, alleen maar het probleem verder vooruit duwen en niks uitvoeren.

    Jordy 18 juli 2020

    Ontevreden over Telfort?

    Probeer eens de beste keuze Oxxio Alles-in-1.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.



Gerelateerde blogs

Online.nl - Dat kan voordeliger
Online.nl - Dat kan voordeliger

Online.nl heeft een sterke prijsverlaging doorgevoerd. Op Alles-in-1 pakketten (DSL & KPN Glasvezel) wordt nu maar liefst ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 2 september 2020

Budget Alles-in-1 + Google Nest
Budget Alles-in-1 + Google Nest

Budget Alles-in-1 heeft per 1 September een nieuwe actie! Klanten die zowel internet als tv bestellen, ontvangen een Google ... Lees verder

ACTIEInternet Tv 1 september 2020

Ziggo Mediabox Next
Ziggo Mediabox Next

Het is zo ver, Ziggo rolt de nieuwe en zeer verbeterde Mediabox uit, genaamd Next. Iedereen die een tv bundel heeft van Ziggo ... Lees verder

Internet Tv 2 september 2019