• Annemarie
    Wie kan mij verder helpen 0 reacties

    Beste Tele2,
    Ik heb meer dan twee weken geleden mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon besteld en betaald. Een aanzienlijk bedrag is van mijn rekening geschreven. Ik heb echter geen bevestiging gekregen. Ik heb gelijk gebeld en zou uitgezocht worden. Na een week heb ik niets gehoord van jullie. Ik heb de klantenservice weer gebeld. Er zou een systeemfout zijn geweest op de website oid en er zouden meerdere bestellingen niet zijn doorgekomen. Ik zou nog een paar dagen geduld moeten hebben. Deze week heb ik wederom niets gehoord. Vandaag heb ik maar weer contact opgenomen met de klantenservice. Volgens de meneer van de klantenservice is er geen afdeling die mij verder kan helpen. Ik heb gevraagd naar de afdeling finance of naar zijn teamleider. Met zowel de teamleider en de afdeling finance kan geen contact worden opgenomen. Kortom ik moet het maar uitzoeken. Graag wil ik weten wie mij verder kan helpen.??

    Annemarie 9 september 2020

    Ontevreden over Tele2 Thuis?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.