• Ben B
    Targetpay Targetmedia klacht 0 reacties

    Ik las net een enorme review omtrent een bedrijf die was uitgesloten door targetpay en targetmedia, maar ze wilden de klacht niet doorspelen naar het bedrijf waar het om gaat na een jarenlange samenwerking. Dit enkel omdat targetmedia een nieuwe compliance medewerker had aangesteld die zichzelf even wilde gaan bewijzen. Hoe het mogelijk is dat zo'n leuk bedrijf (heb zelf jaren lang samengewerkt met targetpay) nu zulke fratsen uithaalt waar honden nog geen brood van lusten. 10 jaar geleden was dit psp bedrijf echt een van de beteren met mobiele betalingen en zodra ideal erbij kwam waren ze er ook als eersten bij. Nu zijn alle scripts verouderd, callbacks die pas na 15 minuten komen en dan ook nog het personeel die er de ballen verstand van hebben blijkt. Zonde, had graag nog bij targetpay gezeten als ze gewoon normaal hadden blijven doen maar helaas, Mollie is the way to go voor mij op het moment. Snellere betalingen, nieuwere codering, betere prijzen en een betere klantenservice.

    1 ster van mij. Dit vooral omdat ik geschokt ben over het verhaal over de compliance medewerkster die echt walgelijke dingen uithaalt naar bedrijven.

    Ben B 1 september 2019