TargetPay
  • Ferdinand (35)
    Targetpay heel slecht 19 reacties

    TargetPay doet niets meer met dating. Na tientallen jaren goed met ze te hebben samengewerkt, naam de baas plots ontslag en ging elders werken. De nieuwe Compliance Officer, genaamd ***** **********, gooide het over een andere boeg en wilde niet meer samenwerken met datingsites omdat toen ter tijd datingsites slecht te boek kwamen te staan door credit datingsites, wat de onze zeker niet was! Paar keer met ze te hebben gebeld omdat we wel wat meer informatie wilden, kregen we telkens iets anders te horen, heel gek. TargetPay is dan ook een hele slechte service waar je NIETS van op aan kan! Nooit mee samenwerken, nadat de eerdere baas weg is gegaan, waar alles goed was, is het nu een grote bende.

    Ferdinand (35) 14 juli 2019
    •  (26)

      Ik heb hetzelfde probleem gehad, al zit ik niet in de dating wereld maar in de webshops. Altijd goede en snelle contacten gehad met het compliance beheer totdat mevrouw ***** ********** hier ging werken. Deze vrouw neemt haar taak wel erg serieus om bedrijven, waar TargetMedia geld aan verdiend, te verwijderen en de samenwerkingen te beeindigen zonder dat ze een geldige reden doorgeeft, WAANZINNIG. *****, je zorgt ervoor dat bedrijven het lastig krijgen door hun betaalsysteem neer te sabelen, ZONDER REDEN. Ongelofelijk, dacht dat ik de enige was en kon nooit ergens een review plaatsen totdat ik de review van ferdinand las die duidelijk precies hetzelfde heeft meegemaakt

      Leon (26) 14 juli 2019
    •  (35)

      Het ergste is dat dat ***** ********** eerlijk aan ons toegaf dat ze nog maar net bij TargetMedia werkte... Ze wilde blijkbaar even de toon zetten door er wat grote bedrijven uit te gooien, wij hebben elke dag honderden sales dus TargetMedia verdiende flink aan ons, nooit, maar dan ook nooit een klacht gehad en al onze sites staan goed te boek qua reviews en dergelijke op het internet.
      Wij waren ook erg boos en overdondert dat mevrouw ********** zonder pardon ons een mail stuurde, zie hieronder, zonder enige reden ook wat waanzinnig is.

      Brief wat we hebben nadat we ons ongenoegen hebben geuit:

      Naar aanleiding van onze brief heeft u telefonisch kenbaar gemaakt dat u zich niet kunt vinden in onze beslissing om onze dienstverlening aan u te beeindigen.

      Ik heb van u bezwaren kennis genomen en heb daarop zowel intern als extern onderzocht of wij in redelijkheid tot deze beslissing hadden kunnen komen. Mijn conclusie is dat dit antwoord helaas JA is. Hoe vervelend ook voor beide partijen zijn er soms situaties, gebaseerd op objectieve en subjectieve gronden, die leiden tot het beeindigen van een samenwerking.

      Wij zullen de dienstverlening aan u stopzetten per eind juni. U ontvangt dan half juli van ons de eindafrekening.

      U gaf aan bij elke andere betaaldienstverelender terecht te kunnen en wij gaan er dan ook vanuit dat u geen schade zult ondervinden van deze beslissing. Mocht u desondanks langer de tijd nodig hebben om uw zaken elders onder te brengen dan zijn wij uiteraard bereid de gestelde termijn te heroverwegen.

      Tenslotte verzocht u ons om aan de gegevens met betrekking tot de KLACHT te verstrekken. er is geen sprake van een klacht. Deze gegevens kunnen en mogen we u helaas niet meedelen, hetgeen, in samenhang met een aantal andere overwegingen, tot bovenbedoelde conclusie heeft geleid.

      Mocht u vragen of opmerkingen hebben over deze brief, dan kunt u contact opnemen met ondergetekende.

      met vriendelijke groet,
      TargetMedia B.V.
      ***** **********
      Compliance Officer

      --------------------------------------

      Dit zegt toch genoeg, ze willen niet prijsgeven waarom ze de samenwerking beeindigen, dit is waanzinnig en kan je echt niet maken. Wij waren zo boos dat we gewoon weg zijn gegaan bij TargetMedia, laat ze er maar in stikken. Ik hoop wel dat TargetMedia snel inziet dat ze iets moeten gaan doen aan hun huidige personeelsbestand.

      Ferdinand (35) 15 juli 2019
    •  (28)

      Lekker dan, een bedrijf die honderden sales heeft per dag blokkeren van de dienst. Wanneer de baas dit hoort zal mevrouw wel een schop onder haar kont gaan krijgen denk ik. Hopelijk heb je een andere PSP aanbieder gevonden, al denk ik dat dat weinig moeite heeft gekost met die aantallen aan sales.

      Baas (28) 15 juli 2019
    •  (32)

      Tja nieuwe medewerkers die zich even moeten gaan bewijzen, heb je niks aan. Triest.

      ilona (32) 15 juli 2019
    •  (28)

      De linkedin van ***** ********** zegt het volgende:

      Als zelfstandige beschikbaar voor opdrachten.

      Juridisch opgeleid en veel breder georiënteerd. Denk aan projectleiding, projectondersteuning, coördinatie. Ik ben analytisch sterk en verbind mij vanuit een groot verantwoordelijkheidsgevoel gemakkelijk met materie en personen. Verder ben ik flexibel, positief kritisch en oplossingsgericht en heb ik plezier in het scheppen van administratieve en beleidsmatige orde. Alle opdrachten waarbij ik gebruik kan maken van deze eigenschappen zijn welkom. Zie mijn profiel voor een indicatie van wat ik tot nu toe heb gedaan. Bij twijfel gewoon even bellen.

      Voorlopig ben ik vrij beperkt beschikbaar, maar met wat flexibiliteit over en weer kom je vaak een heel eind.

      , deze mevrouw is wel erg vol over zichzelf, precies zoals jullie zeggen wel grappig haha

      Baas (28) 15 juli 2019
    •  (32)

      Ja die was naarstig op zoek naar een baantje en kwam uit bij TargetMedia B.V. Zoals in mijn vorige reactie gezegd, deze mevrouw moest zich even flink gaan bewijzen blijkt.

      Ilona (32) 15 juli 2019
    •  (23)

      Met zo'n paardenhoofdje zal ik ook boos zijn op de hele wereld poeh

      Boefje (23) 15 juli 2019
    •  (40)

      Heel herkenbaar, zo'n medewerkster kost een bedrijf geld. Ik snap het ook niet, een PSP bedrijf verdiend aan al haar klanten geld: een paar cent per betaling. Waarom zou je dan iemand de toegang blokkeren als je geen gegronde klacht hebt? Ongekend.

      Philip (40) 15 juli 2019
    •  (30)

      Alle bedrijven roepen altijd dat ze niks mogen meedelen ingaande privé gegevens maar vind dat Targetpay zich met deze beslissing in eigen voet schiet. Ten eerste kost het ze zelf geld en ten tweede staan ze nu slecht te boek op internet, terecht wel te verstaan. Heb ooit hetzelfde meegemaakt over dat iemand over me had geklaagd terwijl ik van niets wist en mocht de dienst ook niet meer gebruiken. Toen ik vroeg waarom ik werd verbannen kreeg ik dezelfde reactie dat ze niks gaan zeggen... slaat werkelijk helemaal nergens op,

      Janine (30) 18 juli 2019
    •  (40)

      Bedrijven die klachten krijgen spelen dit vaak niet door naar de klant, echt te gek voor woorden als je het mij vraagt. Staat ook in hun mail dat ze hebben kennis genomen van de bezwaren maar eigenlijk staat er ook in dat ze er toch niks aan doen. Niet netjes van TargetPay.com.

      Heb zelf nog wel wat webshops bij TargetPay staan maar zat er al aan te denken om een andere psp aanbieder te nemen die wat meer up-to-date is.

      Nienhuis (40) 23 juli 2019
    •  (35)

      Fijn om te lezen dat iedereen het wel met ons eens is, inderdaad TargetMedia zat hier flink mis. We hadden zelfs een samenwerking van meer dan 5 jaar en hadden goed contact met de eigenaar van dit bedrijf die ons soms opbelde, leuke man overigens!
      Het gekste vind ik gewoon dat we meermaals hebben gevraagd wat voor klacht er was binnen gekomen, van wie etc, want zelf hadden we vrijwel geen klachten ontvangen. Ook de hostingprovider gevraagd of die eventueel een klacht had binnen gekregen zodat we misschien konden achterhalen via die weg, wie ons een mes in de rug wilde steken, maar deze had ook geen klacht ontvangen.
      Lijkt me overigens ook sterk... Iemand die bij TargetMedia een klacht indient terwijl hij/zij het via de klantenservice veel sneller kan doen en anders de hostingprovider komt zeker op de tweede plek. TargetMedia staat immers alleen bij de betaling en moet je een profiel voor hebben aangemaakt dus, TargetMedia heeft dit waarschijnlijk zelf uit de duim gezogen, anders hadden ze wel wat meer informatie gegeven immers.

      Ferdinand (35) 23 juli 2019
    •  (35)

      We hebben overigens bijna 1 miljoenen leden op onze site dus dat er eens een slechte klacht binnen komt is normaal, al is 99% positief. Als er daadwerkelijk iemand zich bij TargetMedia heeft gemeld over ons, die kans is al nihil maar laten we dit voor de grap eens voorstellen, dan nog is een simpele klacht blijkbaar voldoende om een succesvol 5 jarige samenwerking te beeindigen zonder enige kans om ons te verweren.

      En inderdaad, Mevrouw ********** werkte pas sinds kort Bij TargetMedia, hebben we een aantal maal mee gebeld. Zei telkens dat ze ging kijken wat ze voor ons kon doen maar telkens deed ze helemaal NIETS.

      Ferdinand (35) 23 juli 2019
    •  (30)

      Heb zelf ook zoiets meegemaakt, jaren lang trouwe dienst van beide kanten en dan plots wordt je verwijderd en blijk je dus echt een nummertje te zijn, dat terwijl je alleen winst voor ze maakt. Heel zielig gedaan TargetPay en met name mevrouw **********, je zou je moeten schamen.

      H Michielsen (30) 12 augustus 2019
    •  (35)

      Als mevrouw ********** ons simpelweg het bewijs had geleverd, dus de klacht had laten zien dat wij inderdaad dingen deden wat niet door de beugel kon, prima, dan is verwijdering van onze accounts redelijk en snappen we dat TargetPay zich daar niet mee wil mengen. Maar! Ze konden niets laten zien, er was geen klacht want ***** zat te liegen, eerst was er een klacht, toen geen klacht en zo ging het maar door. En ze kon geen bewijs leveren, te zielig voor woorden.

      Ferdinand (35) 16 augustus 2019
    •  (26)

      Is altijd zo, nieuwe mensen bij een bedrijf die hun stempel willen drukken. Als de baas van TargetMedia dit ziet zal ze die mevrouw wel op haar vingers tikken. Zouden jullie terug willen naar TargetMedia dan? Heb er zelf wel goede ervaringen mee maar als ze echt zo met klanten omgaan ga ik mijn heil liever elders zoeken.

      Quido (26) 16 augustus 2019
    •  (50)

      TargetPay en met name de mevrouw waarover dit topic gaat heeft mij contact opgenomen om deze review te verwijderen. Ik heb haar duidelijk gemaakt dat enkel de reviewschrijver het topic kan verwijderen om zo volledige transparantie te tonen als Reviews.nl zijnde aan haar lezers.
      Heb haar tevens gevraagd hoe het mogelijk is dat dit heeft kunnen gebeuren, ik heb het hele topic doorgelezen en sta perplex hoe zo'n bedrijf met haar partners om gaat, ik vroeg dan ook of er inderdaad een klacht is binnen gekomen om zo duidelijkheid te verschaffen en desnoods zelf het topic te sluiten. Vanaf dat moment stuurt ze plots geen mail meer terug, dat zegt eigenlijk genoeg.

      Reviews NL (50) 22 augustus 2019
    •  (35)

      Ja, ik zeg het je, ze hebben geen bewijs dat wij iets verkeerd hebben gedaan of wat dan ook. Heel zielig verhaal, ***** ********** had zichzelf ook al meerdere malen versproken aan de telefoon. Ik vroeg meerdere malen om bewijs maar ze leverde niets, vanzelfsprekend omdat ze dit niet had. Aan de telefoon zei ze de ene keer dat er een klacht was binnen gekomen en de andere keer weer niet, zo ging het door. Wij maar vragen waarom ze de samenwerking dan wilde beëindigen en dan had ze eigenlijk weer geen antwoord klaar of een andere keer weer een antwoord zonder bewijs of enige gronden van degelijkheid.

      Ferdinand (35) 22 augustus 2019
    •  (56)

      Het kan echt niet zo zijn dat er een klacht binnenkomt bij TargetMedia, TargetMedia hierdoor niet meer wil samenwerken met het bedrijf in kwestie om daarna niet te zeggen wat de klacht is geweest. Ik las dit uit jouw tekst:

      'Tenslotte verzocht u ons om aan de gegevens met betrekking tot de KLACHT te verstrekken. er is geen sprake van een klacht. Deze gegevens kunnen en mogen we u helaas niet meedelen, hetgeen, in samenhang met een aantal andere overwegingen, tot bovenbedoelde conclusie heeft geleid.'

      Dus eigenlijk is er geen klacht staat er nu? Maar zijn er overwegingen geweest, die TargetMedia niet wil melden maar toch de samenwerking wil beeindigen? Heb ik een borrel op of ben ik helemaal de kluts kwijt? Dit kunnen ze echt niet maken Ferdinand.
      Goed om gewoon te zeggen, oke, klaar, we willen niets meer met Targetpay te maken hebben. Dit verhaal is werkelijk ongelofelijk.

      Ben B (56) 1 september 2019
    •  (41)

      Hahah @ Reviews NL, die mensen zijn altijd schijnheilig. Ze kloppen bij jou aan om de review te wijzigen en als je hen wat vraagt krijg je geen reactie, altijd hetzelfde. Vies bedrijf dus dat TargetMedia, bah. Geeft wel aan dat Ferdinand al die tijd gelijk had dat ze geen gegronde bewering cq reactie geven.

      Fred (41) 8 september 2019

Plaats een reactie


Meer informatie en reviews over TargetPay