• Agnes
    Arrogant 1 reactie

    Ik heb mijn contract online opgezegd. In de mail staat dat je binnen 5 dagen per mail antwoord krijgt. Dit is niet gebeurd. Ik heb hier nog achteraan gebeld, heb te horen gekregen, geen probleem mevrouw, her staat in het systeem! Heb gevraagd om toch de mail te versturen (voor het geval dat 😉) uiteraard nooit ontvangen. Dus er toch maar vanuit gegaan dat het geregeld was. TOT MIJN GROTE VERBAZING.... TADA. is er gewoon geld afgeschreven met.... Let op! Aansluitkosten 🤔 ik heb vandaag gebeld en wat denk je... Mevrouw hier staat niets van in het systeem. Er is niets ontvangen 😡 mevrouw was erg arrogant en kwam niet met een oplossing. Ik kon een klacht indienen 🙏. Bij deze T-Mobile ik heb een klacht en wil van jullie af!

    Agnes 27 juli 2020

    Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.

    Bezoek Lebara

    • Hans

      Mobiele telefonie abonnement afgesloten en sinds aanvang van het contract zeer slechte verbinding. Aan het toestel kan het overigens niet liggen want bij Tele2 had ik goede internetvebinding (4G-waardig). Er is toen een onderzoek door KPN gestart naar de problemen, maar dt heeft 2x zo lang (4 weken, i.p.v. 2) geduurd. De uitkomst van het onderzoek is dat de oorzaak van het probleem onduidelijk is en ze geen oplossing willen bieden. Er werd letterlijk gezegd dat ik het zelf moet uitzoeken. Walgelijke service dus. Als je twijfelt, niet doen!

      Hans 5 oktober 2021