• Annemarie
    Zeer en zeer slecht 0 reacties

    Zeer en zeer slecht! Vanaf het begin deugt de WiFi niet terwijl ik heb gekozen voor 100 snelheid ipv 50. Ook met WiFi versterker haalt het niets uit. Er is na heel veel telefoontjes en alle stappen tig keer doornemen eindelijk een monteur gekomen en toen was het even een paar weken goed. Daarna weer hetzelfde probleem. Tig telefoontjes gedaan, monteur toegezegd en dat is weer afgewezen, want de monteur was twee maanden geleden al geweest. Ze laten geen ruimte om kosteloos op te zeggen, zodat ik de kans krijg om een betere provider te nemen. Mijn kinderen missen hun online lessen en mijn zoon dreigt zelfs niet over te gaan op de middelbare school. Ze doen geen enkele concessies om me tegemoet te komen en ik ben compleet radeloos. Het komt hier op neer, ik moet het hier maar mee doen en wachten tot de contract tijd erop zit. Ik stap over op een andere provider en zit dan met dubbele kosten tm oktober. Dit is bij Radar neergelegd en ik zal juridische stappen ondernemen. Dit is meer dan schandalig en zeer onmenselijk. Nooit een abonnement bij Tmobile nemen!!! Het levert je heel veel stress en problemen op en het kost je heel veel geld. Kost ook nog heel veel tijd om te bellen, ik heb wel meerdere malen tot 45 minuten in de wacht gestaan. Vervolgens heb ik al een paar keer meegemaakt dat de verbinding verbroken werd en kon ik weer opnieuw beginnen. Ze zien het lijstje verschijnen en doen dan begripvol over de situatie, maar al heel gauw komt het tot niets en schiet ik er geen hol mee op.

    NEEM NOOIT DIENSTEN AF VAN T-MOBILE!!!

    Annemarie 16 april 2021

    Ontevreden over T-Mobile Thuis?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.