• Sven
    Spijt van T-Mobile Thuis 0 reacties

    Wij zijn afgegaan op de mooie en goede verhalen over en vooral door T-Mobile thuis en hebben zo een wat overhaaste beslissing genomen om hier naar over te stappen.
    Nu hebben we daar achteraf gezien toch behoorlijk spijt van gekregen helaas.
    Hoe vaak wij wel niet met het probleem zitten dat de WIFI weer eens weg valt terwijl we ergens mee bezig zijn, is niet op twee handen meer te tellen.
    En wanneer dit niet het geval is, dan hebben we wel te maken met één van de vele storingen die zij ook hebben.
    Ik hoopte dat een extra router de oplossing zou zijn en daarom heb ik er voor gekozen om zelf een extra externe router aan te sluiten, maar dit bleek ook te mooi om waar te zijn en hielp helemaal niets.
    Wanneer we een keer iets terug willen kijken op televisie, valt dit ook standaard uit en kun je weer opnieuw beginnen.
    Zonder doorspoelfunctie wat de tv tegenwoordig heeft is dat ook niet grappig meer.
    Al meerdere keren de klantenservice hier over proberen te contacten, maar wanneer ik bel zit ik toch zo een kwartier of langer in de wachtrij.
    Daarna krijg je eindelijk iemand aan de telefoon, die je vervolgens weer moet doorverbinden en dan sta je daarna weer een tijd in de wachtrij.
    En als je de klantenservice belt sta je eerst minimaal 20 minuten in de wachtrij,
    Weinig positieve dingen dus helaas, het is even ons contract uitzitten hier en daarna stappen we echt over naar iets anders want dit is echt niet aan ons besteed.

    Sven 5 januari 2021

    Ontevreden over T-Mobile Thuis?

    Probeer eens de beste keuze Oxxio Alles-in-1.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.