• WE Idoe
    Slecht van T-Mobile thuis 0 reacties

    Op maandag 21 juni jl. hadden we een breuk in onze glasvezelkabel. Dus als gevolg hiervan geen TV, geen internet, geen WIFI, niets dus. Gebeld met T-Mobile en zij zouden een ticket doorsturen naar de KPN voor reparatie. Wij zouden bericht krijgen. Na 3 dagen hadden we nog niets gehoord dus weer bellen met T-mobile.
    Blijkbaar was de ticket niet doorgestuurd naar de KPN….FOUTJE….
    Op vrijdag hadden we iemand van de KPN die de glasvezel heeft gerepareerd. Maar nog steeds geen TV of normale internetverbinding. Lekker allemaal net voor het weekend met EK voetbal. Vrijdag weer gelijk gebeld met T-Mobile. Zij konden niet vinden waar het aan lag en zouden een ticket doorsturen naar de technische dienst. Inmiddels is het dinsdag 30 juni en we hebben nog steeds niets en niets gehoord. We hebben tussendoor een aantal keren gebeld met T-Mobile maar we krijgen alleen de mededeling dat het in behandeling is. Wanneer het is opgelost??? Niemand die het ons kan vertellen want ze weten het niet. We zijn al heel lang klant van T-Mobile met 2 x T-Mobile thuis en 3 mobiele abonnementen maar zoals het nu gaat denk ik dat we maar beter kunnen overstappen. Dit is niet het eerste probleem met T-Mobile maar wel het meest irritante want we weten nog steeds niet waar we aan toe zijn. Mijn mening??? Denk eerst goed na en vergelijk de verschillende providers voordat je met T-Mobile in zee ga. Wat wij gaan doen? Als het na het weekend nog steeds niet is opgelost OVERSTAPPEN!

    WE Idoe 30 juni 2021

    Youfone Alles-in-1 is van alle internet en tv providers de beste keuze.