• Yousef el Rabbaj
    KLACHT Overgestapt van KPN naar T-Mobile thuis 0 reacties

    Op 7 januari 2021 heb ik mij aangemeld voor T-Mobile Thuis Alles-in-1.
    Het ontvangen voorstel voor de pakket prijs bedroeg €42,50 per maand en doordat wij gebruik maken van 4 TELE2 onze mobiele abonnementen krijg ik korting voor onbepaald tijd.
    T-Mobile heeft de overstap geregeld met ingangsdatum dinsdag 26 januari 2021 waarbij er een monteur van Gideon gepland is tussen 12:00 en 14:00. Tot mijn verbazing is mijn KPN verbinding beëindigd op maandag 25 januari omstreeks 11:40.

    In aansluiting hierop heb ik telefonisch contact gezocht met zowel Gideon, T-Mobile als KPN en allen zonder succesvolle uitkomst. Gideon gaf aan niet eerder te kunnen, T-Mobile gaf aan hier niets aan te kunnen doen en voor KPN was het een raadsel en adviseerde mij een klacht brief te sturen.

    Tot mijn frustratie heb ik op maandagavond 25 januari de installatie zelfstandig uitgevoerd en heb T-Mobile op dinsdagochtend 26 januari omstreeks 9:00 hierover geïnformeerd.
    Aansluitend hierop heeft T-Mobile succesvol een lijnmeting gedaan en mijn thuis telefoon geactiveerd. Op dit moment is besproken dat afspraak voor de monteur van Gideon geannuleerd wordt. Met T-mobile helpdesk is bevestigd dat, aangezien de installatie door mij zelf is uitgevoerd en geen monteur benodigd is, de installatie kosten niet in rekening worden gebracht.

    Hierbij gaf ik tevens te kennen dat ik (na uitvoering van een snelheidstest) de beoogde internet snelheid van 1000 Mbit/s down & up bij lange na niet haalbaar is. Ondertussen heb ik mijn 1ste factuur ontvangen waarop de gemaakte afspraken lijken te missen. In aansluiting hierop heb ik op zaterdag 13 februari hierover contact gehad met T-mobile helpdesk en mijn beklag gedaan.
    Deze gaf in eerste instantie te kennen niet over de juiste informatie te beschikken en tevens niet geautoriseerd is om de wijziging door te voeren. Ook werden mijn aangeleverde onderwerpen van tafel geveegd en adviseerde mij een klachtbrief te sturen!
    Ik voelde mij volledig niet gehoord en wekte de indruk dat ik door mij door de T-mobile helpdesk onjuist ben geïnformeerd. Dit zette bij mij kwaad bloed en heb aangedrongen op het aboonmenet per direct te beëindigen en herstel naar KPN. Hoe kan het ook anders, gaf hij aan dat ik hiermee 1 dag te laat ben!

    Conclusie is dat T-mobile zich niet houdt aan de gemaakte afspraken zoals bij aanmelding is overeengekomen en zolang T-mobile in gebreke blijft ben ik genoodzaakt de geplande incasso op maandag 22 februari 2021 t.w.v. € 88,63 te storneren en de toekomstige betalingen te blokkeren.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw reactie belangstellend tegemoet.

    Yousef el Rabbaj 14 februari 2021

    Ontevreden over T-Mobile Thuis?

    Probeer eens de beste keuze Online.nl.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.