• Tom de Jongh
    Belachelijk slechte en trage service 1 reactie

    T-mobile Thuis gekozen: krijg eerst m'n modem een week later dan gepland. Resultaat na installatie: geen verbinding. Week later een T-mobile monteur die zegt dat het aan KPN ligt. Weer een week later komt de KPN monteur, die laat zien dat er verbinding is 'tot aan het modem'.
    Kortom: ik heb een defect modem geleverd gekregen. Klantenservice stuurt het door naar de backoffice. Een ruime week later heb ik nog niets gehoord. Na een nieuw telefoontje geeft de backoffice aan de klantenservice medewerker aan dat die me geen nieuw modem op mag sturen, want het process ligt bij hun. Ondertussen wacht ik nog steeds. Dit duurt ondertussen al bijna een maand. Een maand geen internet terwijl ik het elke dag nodig heb voor werk. Echt ongelooflijk belachelijk.

    Tom de Jongh 23 februari 2021

    Ontevreden over T-Mobile Thuis?

    Probeer eens de beste keuze Oxxio Alles-in-1.

    Internet en tv providers prijzen vergelijken.

    • R. van Tol

      Ik zou de koopovereenkomst ontbinden wegens het niet leveren van de afgesproken diensten. Dat ten eerste.

      Laat je niet gek maken.

      R. van Tol 9 maart 2021