• Adi
    5 dagen zonder internet of oplossing 1 reactie

    Ongelofelijk dit. Sinds vrijdag brandt het FO-lampje niet meer en zitten we zonder internet. Als je dan de klantenservice belt krijg je te horen dat ze er een ticket van maken en ze na 5 werkdagen een response verwachten. Een internet-provider die in 2021 mensen voorschotelt dat ze ermee moeten omgaan dat ze 5 dagen geen internet hebben thuis.

    Hoe moet ik nu werken? Hoe moet mijn vriendin haar project afmaken?

    Als dit niet vandaag of morgen opgelost is, stappen we direct over. Wees gewaarschuwd als je hier een internet abonnement wilt aansluiten!!!!

    Adi 21 augustus 2021

    Youfone Alles-in-1 is van alle internet en tv providers de beste keuze.
    • TMobaal

      Ik herken me in jouw review Adi. Helaas zijn wij ook overgestapt. Slecht aangelegd (totaal niet volgens de regels kadaster, maar als spagetti een paar cm diep onder de tegels door) Twee maanden geen vaste telefoon gehad, heel vaak storing met TV en internet. En een bizar slechte helpdesk, waar je na 45 minuten wachten (altijd is "momenteel de wachttijd iets langer dan u van ons gewend bent" NOT dus) iemand te spreken krijgt die geen verstand van zaken heeft.

      TMobaal 2 oktober 2021