• Sander
    Simyo klacht 0 reacties

    Toen ik mijn abonnement liet oversluiten naar een Simyo abonnement heb ik continu het gevoel gehad dat er iets niet goed ging en dit gevoel bleek ook waar te zijn. Eenmaal klaar met dit alles bleek de helft niet te werken zoals dit zou moeten. Dus gelijk een mail gestuurd met de hoop dat dit opgelost zou kunnen worden en het liefst vrij snel natuurlijk. Als iets vervelend is, is het wanneer dit soort apparaten niet werken zoals het hoort. Na mijn mail heeft het vervolgens drie hele dagen geduurd voordat ik een keer antwoord had en al die tijd werkte het dus niet. Ook na de mail heeft het nog een halve dag geduurd voordat alles was opgelost. Dit vind ik allemaal veel te lang duren, dat kan niet. Als iemand iets heeft wat niet werkt, dan vind ik dat dit binnen 24 uur moet worden opgelost. Dat mag je best verwachten van zo’n bedrijf.

    Sander 21 november 2020

    Lebara is van alle telecomproviders de beste keuze.