• jeroen
    zeer teleurgesteld in Ritel 0 reacties

    Al maanden bezig met Ritel voor me abonnement, eerst hebben ze een fout gemaakt door in juni me bundel niet onbeperkt te maken,na2 dagen bellen mail gekregen wordt gecompenseerd, maar me bundel zou per direct onbeperkt worden NIET DUS.AL twee maanden afgesloten omdat ik weiger een bedrag te betalen die niet klopt om me bundel onbeperkt had moeten zijn vanaf mei ,eerst een eeuwen lange gesprek gehad met ene Abraham die ook nog het Lef had tegen me te zeggen dat als ik niet betaald al is het Ritel de fout dat alle consequentie voor mij zou zijn, vervolgens kreeg ik een mail van costumer service van ene kristy die zou het gelijk gaan behandelen, we zijn twee maanden verder Ritel blijf rekeningen sturen maar hun fout erkennen en verhelpen Ho maar. Bellen heeft geen zin want ze verbinden me door door door en door wel tachtig keer dan krijg ik medewerkers aan de telefoon die maar zeggen ze kunnen niks vinden ik heb alle bewijzen, zelf bewijs dat het vanaf juli/aug onbeperkt had moeten zijn heb ik gestuurd maar ze weigeren te reageren dus ik zit vast aan Ritel zonder te willen want anders moet ik naar een andere provider en heb ik dubbele kosten..Echt ik ben zeer teleurgesteld in Ritel.

    jeroen 7 augustus 2020

    Ontevreden over Ritel?

    Probeer eens de beste keuze L-mobi Mobile.

    Telecomproviders prijzen vergelijken.