• Bas
    niet meer tevreden 0 reacties

    Ik zit al meer dan 10 jaar bij Rabobank, ben er niet meer tevreden over. Mijn telefoon is kapot gegaan in het buitenland en hier stond de MobielBankierenApp op. Zonder deze app kan je tegenwoordig niet meer inloggen op je account noch internetbankieren. Installeren van de app op een nieuw mobiel blijkt onmogelijk. De oplossing van Rabobank: mijn adres laten wijzigen naar een adres in het buitenland, zodat ze daar een activeringscode voor het opnieuw installeren naartoe kunnen sturen. Ik heb om een andere oplossing gevraagd, maar niks was mogelijk. Bovendien vertelde een medewerker me dat ze geen ID-bewijs noch telefoonnummer van mij in hun systeem hadden staan en ik een gewaarmerkt kopie van mijn ID met een handgeschreven brief naar Rabobank moest sturen om de activeringscode naar mijn nieuwe adres te kunnen sturen. Hoe dan als ik al mijn hele leven klant bij hen ben?? Hoe heb ik die rekening dan kunnen openen zonder ID-bewijs? Behalve Rabobank onvermogen om problemen van klanten op te lossen, is ook hun klantenservice vreselijk slecht. De enige mogelijke manieren om iemand van de Rabobank te spreken te krijgen is via de telefoon, Facebook en Twitter. Inmiddels ben ik meer dan €80 aan telefoonkosten kwijt, omdat sommige zaken alleen over de telefoon geregeld kunnen worden en het tot een half uur kan duren voor je iemand te spreken krijgt. Kortom, bedankt Rabobank voor het moeilijker maken van mijn leven. Ik had meer verwacht van een bank waar ik mijn levenlang klant van ben geweest.

    Bas 12 juli 2020

    Ontevreden over Rabobank?

    Probeer eens de beste keuze Bunq.