Bank
Rabobank
Schrijf een reactie over deze review
Nieuwste reviews
Budget Alles-in-1Internet Tv
OP 8 januari jl zou verhuizing van Budget alles in 1 plaatsvinden naar tijdelijk nieuw adres. De bewoner van dit tijdelijke nieuwe adres heeft speciaal hiervoor zijn lopend ... Lees verder

Tanya15 januari 2021
KnabBank
Waar ik veel reviews lees inzake het feit dat KNAB niet meedenkt met haar klanten, deden ze dit bij ons wel. We kregen eind vorig jaar een mail dat onze bedrijfsstructuur ... Lees verder

Bergsema14 januari 2021
Xs4allInternet Tv
Wanneer je een contract afsluit bij XS4ALL denk je dat je de jackpot binnen hebt, vier maanden lang hoef je maandelijks slechts 36 euro te betalen en daar zit alles dan ook ... Lees verder

Max14 januari 2021
Hotel Van der Valk EmmenHotel
Op 18 december 2020 hadden wij de Afrika Suite geboekt voor 1 nacht bij hotel Van der Valk in Emmen.. Het was een avond om nooit te vergeten! S'avonds bij aankomst werden ... Lees verder

Alexandra14 januari 2021
Budget MobielTelecom
Hallo mensen, Budget Mobiel geeft nu op de homepagina aan dat je 3 maanden € 5,- korting + Happy Plugs gratis krijgt bij een 2-jarig abonnement. Volgens mij was dit eerst ... Lees verder

Richard14 januari 2021
Ik zit al meer dan 10 jaar bij Rabobank, ben er niet meer tevreden over. Mijn telefoon is kapot gegaan in het buitenland en hier stond de MobielBankierenApp op. Zonder deze app kan je tegenwoordig niet meer inloggen op je account noch internetbankieren. Installeren van de app op een nieuw mobiel blijkt onmogelijk. De oplossing van Rabobank: mijn adres laten wijzigen naar een adres in het buitenland, zodat ze daar een activeringscode voor het opnieuw installeren naartoe kunnen sturen. Ik heb om een andere oplossing gevraagd, maar niks was mogelijk. Bovendien vertelde een medewerker me dat ze geen ID-bewijs noch telefoonnummer van mij in hun systeem hadden staan en ik een gewaarmerkt kopie van mijn ID met een handgeschreven brief naar Rabobank moest sturen om de activeringscode naar mijn nieuwe adres te kunnen sturen. Hoe dan als ik al mijn hele leven klant bij hen ben?? Hoe heb ik die rekening dan kunnen openen zonder ID-bewijs? Behalve Rabobank onvermogen om problemen van klanten op te lossen, is ook hun klantenservice vreselijk slecht. De enige mogelijke manieren om iemand van de Rabobank te spreken te krijgen is via de telefoon, Facebook en Twitter. Inmiddels ben ik meer dan €80 aan telefoonkosten kwijt, omdat sommige zaken alleen over de telefoon geregeld kunnen worden en het tot een half uur kan duren voor je iemand te spreken krijgt. Kortom, bedankt Rabobank voor het moeilijker maken van mijn leven. Ik had meer verwacht van een bank waar ik mijn levenlang klant van ben geweest.
Bas 12 juli 2020
Ontevreden over Rabobank?
Probeer eens de beste keuze Bunq.