• Carolien
    Ik weet niet wat ik moet denken van Powerpeers 0 reacties

    Ik weet niet goed wat ik van Powerpeers moet denken: Ik ben nu 2 maanden klant en heb al diverse malen met Powerpeers moeten bellen (eenmaal ook nog opgenomen met: Eneco goedemorgen o nee Powerpeers), waar ik overigens netjes te woord werd gestaan, maar de antwoorden waren niet bevredigend: "u moet het nog even aankijken" of "we kennen het probleem en er wordt aan gewerkt, tot die tijd...."
    Waarover heb ik dan gebeld?:
    -De app schiet er op de telefoon om de haverklap uit. De oplossing is de app opnieuw installeren en inloggen, maar na 4x ben je dit toch echt wel zat.
    -Ik heb ze gemachtigd om iedere dag de standen van mijn slimme meter uit te lezen. Aan het eind van de maand klopten de standen in het dashboard absoluut niet met de standen op mijn eigen slimme meter (bij begin contract zelf ook even genoteerd ;-). )
    Deze standen zijn aan de hand van de kleur (donkere kleur = definitief en lichte kleur = niet definitief) in het dashboard in te zien. De definitieve standen blijken na telefonisch contact indicatieve verbruikswaarden te zijn omdat ze de eerste 2 weken van het contract niet te hebben kunnen uitlezen.... Mijn teruglevering van energie was ook niet in te zien en was derhalve ook maar definitief indicatief....
    Eind van de eerste maand maar weer eens gebeld met de mededeling dat het e.e.a. écht niet klopt. Ik kreeg gelijk, "maar mevrouw geen zorgen, in het maandelijks energierapport staat alles wel goed. " Deze zou ik rond de helft van de volgende maand ontvangen, maar.... omdat alles niet helemaal goed is gegaan in de eerst maand, kan het een maandje langer duren!
    Hoezo digitaal tijdperk????!!! Alsof iemand binnen Powerpeers zelf alles uit het hoofd moet gaan berekenen en in een rapport zetten????
    Ze kunnen alles iedere dag inzien, maar een maandelijks energierapport moet opeens 2 tot 6 weken duren!!!
    De volgende maand komt eraan en ik ben benieuwd. Op de eerste ga ik weer de standen opschrijven en halverwege de maand check ik maar weer eens het dashboard inzien voor mijn maandelijks energierapport(en).
    Ik ben op het moment nog erg sceptisch naar deze organisatie. Misschien dat ik wegga zodra ik kan. Alles moet sneller kunnen dan dit amateuristische gedoe...

    Carolien 29 juni 2021

    Ontevreden over Powerpeers?

    Probeer eens de beste keuze HalloStroom.

    Energieleveranciers prijzen vergelijken.