• Emm
    Bestelling van 2 pizzas gaat mis 0 reacties

    Er is nergens een klachtformulier te vinden op de website van Papa John's, ook geen contact gegevens verder. Mijn vriend heeft een bestelling van 2 pizza's geplaatst op de website op 3 januari. Je kon vooraf een coupon kiezen voor 50% korting op de 2e pizza. Dat leek ons goed dus een bestelling geplaatst om af te halen in Hilversum. Simpelweg 2 pizza's in de winkelmand geplaatst, bestelling gecheckt (koste 18 euro) en de optie voor contant betaling aangevinkt.
    Eenmaal aangekomen bij de vestiging moesten we plots rond de 25 euro betalen, wat een behoorlijk verschil is natuurlijk!? De vrouw aan de kassa wilde ons niet helpen en belde een leidinggevende, die zei alleen maar dat wat er op de bon stond betaald moest worden... We zijn ook veel te vriendelijk en hebben dit maar betaald. Later op de avond het account nog eens geopend op de website en daar staat inderdaad een geschiedenis van dat de vorige bestelling 25 euro betrof. Heel gek want we weten zeker dat er 18 euro stond toen we het hadden besteld.

    Er is duidelijk wat mis op de website en willen hier graag een reactie op ontvangen.

    Emm 7 januari 2021

    Ontevreden over Papa John's?

    Probeer eens de beste keuze Kwalitaria.