• Brent
    Zeer slechte service bij Online 2 reacties

    December 2020 mijn abonnement bij Online opgezegt vanwege weken lang geen / slecht internet.
    Zou per 19 januari afgesloten worden.. echter op 12 januari was alles afgesloten. Wederom stukje service.
    Hadden natuurlijk wel voor de hele maand januari reeds geincasseerd.
    Inmiddels is het midden april en na 10 telefoontjes nog steeds mij teveel betaalde geld niet terug, wel veel beloftes...
    Voor mij geen Online of Canal Digitaal meer

    Brent 14 april 2021

    Youfone Alles-in-1 is van alle internet en tv providers de beste keuze.
    • Henri

      Hoop problemen gehad. De telefoon werkte b.v. pas na een maand. TV heeft NOOIT goed gewerkt, en DRIE !!!! monteurs konden het NIET OPLOSSEN. Wel sturen ze dan vrolijk een rekening voor een monteur. En weg mag je niet, ze willen het volledige jaar aan geld van je hebben. Je kan met een aangetekende brief ze in gebreke stellen, maar dan nog willen ze minimaal een maand een abonnementsgeld hebben ( terwijl ze dus in gebreke zijn ..... ).
      Ik zou hier graag willen zeggen wat ik van ze denk ( en dat is iets andere taal ).
      Netjes gezegd, OPLICHTERS .

      Henri 19 april 2021

    • Ode

      Ik heb een hoop problemen met o.a. terugkijken. Heel veel BLOKKEN IN BEELD. Geluid dat niet syncroon loopt. TV kastje dat af en toe midden in een film software gaat updaten. ( en die film moet je dan dus weer helemaal vanaf het begin gaan zien, doorspoelen mag niet ).
      Werkelijk, wat een bedrijf zeg.

      Ode 22 mei 2021