• Henri
    Tv werkt voor geen meter echt waardeloos 4 reacties

    Om maar slechts een van de vele problemen te benoemen, live TV werkt matig, maar terugkijken, of opnames bekijken werkt gewoon niet. Een en al blokken.
    Veel erover geklaagd, maar nooit werkend gezien, ondanks dat er monteurs zijn geweest die er naar zouden kijken. Overigens, als je kijkt naar de reviews op de site, dan laten ze daar alleen die van 3 sterren en meer zien. Kijk je naar de echte reviews, dan zijn er daar een heleboel van 1 of 2 sterren. Maar ja, die laten ze dan niet zien op de site.
    Zo'n bedrijf is het.

    Henri 18 mei 2021

    Youfone Alles-in-1 is van alle internet en tv providers de beste keuze.
    • Leo

      Geen enkel bedrijf toont negatieve recensies uiteraard. Dat zal jij ook niet doen Henri. Overigens ben ik het met je eens dat de tv soms slecht werkt. Wij halen het kastje dan van het stroom, dan werkt het weer prima voor een tijdje. Online.nl is relatief goedkoop, dan moet je niet naar zulke kleine mankementen kijken. De hardware kan het simpelweg niet aan, tijd voor wat nieuws zal ik zeggen. Zodra KPN iets nieuws uitrolt qua tv hardware, zal Online.nl dit ook uit mogen geven lijkt me.

      Leo 18 mei 2021

    • Henri

      Kleine mankementen??????
      Dat beeld was constant slecht, en resetten of iets dergelijks hielp totaal niet. Opnames die niet wilde afspelen, op geen enkele manier. En bij online.nl deden alsof hun neus bloedde, alleen maar tijd rekken door te vragen om beelden te maken, tijden op te nemen, enz. En zo'n opname die dus niet wil afspelen is iets dat ze bij online.nl makkelijk hadden kunnen natrekken. Maar nee, kennelijk teveel moeite. De laatste monteur gaf toe dat er al een jaar een onderzoek liep naar al die problemen. Online.nl is een werkelijk waardeloos bedrijf. Zouden ze een beetje fatsoen hebben, dan zouden ze als er een klant dus klaagt over b.v. opnames die niet af spelen aanbieden om het contract te beeindigen. Maar nee, je moet dan een aangetekende brief sturen waarin je ze in gebreke stelt ( waar ze dus al een jaar onderzoek naar doen ). En daarna moet je nog een aantal maanden abonnementsgeld betalen, want, zo staat het in het contract nietwaar...... Kortom kosten die totaal niet nodig zijn.
      Ik zou eigenlijk hier willen zeggen wat ik echt denk, maar dan komt er censuur.

      Henri 18 mei 2021

    • Leo

      Ja, dat zie je vaker dat je een aangetekende brief moet sturen, slaat nergens op. Alsof ze geen e-mail kunnen lezen.
      Wel goed natuurlijk dat ze wel al een jaar onderzoek doen naar deze incidenten. Kan je geen korting vragen omdat je zoveel hinder hebt? Of anders gewoon vragen om een nieuwe tv kast. Ze zullen vast wel bezig zijn met een nieuw stukje hardware.

      Leo 18 mei 2021

    • Henri

      Jij vindt het goed dat ze al EEN JAAR bezig zijn met onderzoek?
      Nu, ik dus niet, dat geeft het niveau aan van dat bedrijf, dat ze na een jaar nog steeds niet de problemen hebben opgelost.
      En als ze dat zouden toegeven wordt het al iets beter ( niet veel, iets ).
      Ze zouden ook helemaal moeten stoppen met het aanbieden van TV, dat kunnen ze gewoon niet. ( overigens denk ik persoonlijk - denk, geen bewijs - dat het die samenwerking is met canal digital. )
      En nieuwe tv kast, en twee nieuwe modems heb ik echt wel gehad. ( tweede nieuwe modem was omdat de eerste die ze stuurde geen glasvezelmodem was....., over niveau gesproken ).
      Sorry, maar het zijn een stel prutsers, die op alle mogelijke manieren je geld afhandig maken.
      Verder willen ze die ouwe, niet werkende troep terug, omdat ze die dus naar de volgende sukkel sturen ( staat in een email, niet dat van sukkel uiteraard ).
      Tot slot, het ligt niet aan de hardware, TV gewoon kijken deed het veel beter dan terugkijken, of een opname bekijken. En dat is toch echt dezelfde hardware.

      Henri 19 mei 2021