• Mick
    Waardeloos 0 reacties

    Wat een waardeloze klantenservice. Vanwege een verhuizing heb ik een paar maanden geleden gebeld om te vragen hoe we het het beste konden regelen zodat we tijdelijk op 2 adressen energie zouden hebbeb. Een nieuw contract afsluiten zou volgens een medewerker de oplossing zijn en ons oude contract (ook octa +) opzeggen zodra we wisten wanneer we gaan verhuizen. Advies (helaas) opgevolgd waardoor we nu een boete van 150 euro moeten betalen!? We wisselen niet eens van leverancier?! Nadat het nieuwe contract af is gelopen sowieso switchen naar een ander!

    Mick 29 september 2020

    Ontevreden over Octa+?

    Probeer eens de beste keuze Budget Energie.

    Energieleveranciers prijzen vergelijken.



Gerelateerde blogs

Besparen op je vaste lasten
Besparen op je vaste lasten

De meeste mensen weten niet dat je veel geld kunt besparen en blijven vaak jaren lang bij dezelfde energieleverancier en ... Lees verder

Energie 4 oktober 2020