• Steven Jonathan
    Mollie houdt geld achter 1 reactie

    Het begon al met het feit dat Mollie geld achterhield wat wij hadden verdiend en zij niet wilden uitbetalen. Verschillende uiteenlopende redenen waarbij je elke keer dagen moest wachten op een reactie, wat overigens niet waar was. Ze wilden me gewoon niet uitbetalen, las op andere reviews dat Mollie het zwaar heeft door Corona en ze daarom geld willen achter houden...

    Gewoon weg blijven bij deze psp aanbieder want dit is gewoon oplichting. Als je al geld achter wilt houden om een zogenaamde buffer te slaan, zeg dit dan tegen je klantenbestand in plaats van dit te doen zonder enige conversatie. Ik ben best bereid om maandelijks uit te betalen in plaats van wekelijks of iets in die trend maar hoe Mollie het nu doet kan je een bedrijf echt niet aan doen. Bedrijven hebben het zelf ook zwaar i.v.m. Corona kom op zeg.

    Ze doen erg moeilijk om een bedrijf te accepteren terwijl alles in het systeem al op groen stond en we betalingen konden innen. Nu blijkt dus dat mollie het geld kon innen en wij hier misschien nooit iets van terug zien, no way. Het was echt niet de verificatie wat de reden was dat wij geen geld kregen van Mollie, geloof me. Ze kregen wel al het geld binnen wat ons bedrijf had verdiend maar wilden het gewoon niet naar ons doorsturen, oplichters!

    Steven Jonathan 9 september 2020

    • Berrie

      Bij ons betaald Mollie ook niet uit, onder het mom van dat ze het zwaar hebben door het Coronavirus. Toch apart want ze betalen simpelweg uit wat ze binnen krijgen, hoe kan zo'n bedrijf geen uitbetalingen meer kunnen doen? Klopt toch niets van?

      Berrie 9 september 2020